Strastveni poljubac na crvenom tepihu: Adriana Lima i Andre u Cannesu izmjenjivali nježnosti
Adriana Lima i otac njezinog djeteta strastveno su zaljubljeni i to se ne boje pokazati.
19 svibnja 202314:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Adriana Lima je zaljubljena i želi da to svi znaju.
Slavna manekenka, i jedno od najprepoznatljivijih lica nekad uspješnog brenda donjeg rublja Victoria’s Secret, stigla je na premijeru u filma “Indiana Jones And The Dial Of Destiny” u Cannesu u društvu svog dečka Andrea Lemmersa, s kojim je izmjenjivala nježnosti pred paparazzima.
Dok su drugi parovi pozirali smiješeći i eventualno pozirajući u zagrljaju, Adriana Lima i Andre Lemmers grlili su se i ljubili dok su svjetla bliceva užurbano škljocala.
Adriana Lima i Andre LemmersPROFIMEDIA
Adriana Lima i Andre Lemmer prošle su godine dobili bebu
41-godišnja Adriana Liama i njezin vršnjak Andre Lemmer, CEO iz glazbene industrije prošle su godine dobili bebicu, koja je treće dijete poznate Brazilke. Adriana Lima već ima dvoje djece iz braka s glumcem Bradleyem Cooperom, a nedugo nakon njihovog prekida upoznala je poslovnog čovjeka koji ju je osvojio. U vezu su od 2021. godine, a godinu nakon toga, na svijet je stigla bebica, sin kojeg su nazvali Cyen.
Adriana Lima i Andre Lemmer u CannesuPROFIMEDIA
Adriana Lima privlačila je pažnju poljupcima, ali i haljinom koja ostavlja bez daha
Na filmskom festivalu u Cannesu, Adriana Lima jučer je bila omiljena među fotografima, što zbog nježnosti koje je izmjenjivala s ocem svog djeteta, što zbog fantastične haljine koja je izgledala nevjerojatno efektno na kilometrima dugačkom crvenom tepihu.
Crnu toaletu s efektnim žutim plaštom potpisuje Tamara Ralph, australska dizajnerica poznata kao suosnivačica brenda Ralph & Russo.
Adriana Lima u haljini s potpisom Tamara RalphPROFIMEDIA
Neobičan beauty trik
Slavna manekenka Adriana Lima nedavno je otkrila svoj omiljeni beauty trik, koji bi zgrozio mnoge stručnjake za njegu kože.
“Jedna od mojih beauty tajni je ta da sam opsjednuta maskarom”, otkrila je Adriana Lima. “Volim stalno stavljati sloj na sloj. Ne ispirem ih! Znam da zvuči ludo, ali slojeve nanosim i po dva dana. Volim kad su mi trepavice jako teške”.
Više celebrity vijesti koje vam donosi Hello! Croatia pročitajte ovdje.
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.