Notes of Zagreb, renomirani hrvatski brend mirisa za dom, predstavlja Glyptotheque, jedinstvenu mirisnu kreaciju koja obogaćuje već impresivan portfelj ovog hrvatskog brenda. Ovaj miris, iako nije novitet na našem tržištu, inspiriran je gliptotekom, kulturnim naslijeđem smještenim u nekadašnji industrijski objekt kožare koji je igrao ključnu ulogu u povijesti Zagreba.
Naziv Glyptotheque odaje počast povijesti kožare, čije su korijene postavljene još davne 1864. godine. Objekt je postupno rastao do postizanja statusa najvećeg industrijskog pogona u Zagrebu. Unatoč tragičnom požaru 1926. godine koji je uništio veći dio objekta, kožara je prestala s radom 1938. godine. No, miris Glyptotheque nastavlja živjeti, prenoseći duh i naslijeđe tog prostora.
Miris je dostupan u obliku difuzora od 100, 200 i 500 mililitara te spreja za prostorije. Sastoji se od pažljivo odabranih nota koje unose jedinstvenu atmosferu u vaš dom. Gornje note mirisa, uključujući kožu, crni papar i fava tonku, stvaraju senzualnu i intrigantnu dobrodošlicu. Srednje note čine oud i benzoin, dodajući dubinu i raskoš mirisu, dok likvidambar i mošusni hrast čine stabilnu bazu, pružajući trajnost i profinjenost.
Iako bi se možda moglo pretpostaviti da su note Glyptotheque namijenjene za hladnije sezone, ovaj miris je izuzetno prilagodljiv. Njegova magična aroma oživjet će vaš dom čak i tijekom toplijih mjeseci, stvarajući nezaboravne trenutke i obogaćujući svaki prostor. Sve to čini ga idealnim izborom za „signiture home scent“ tijekom cijele godine.
Notes of Zagreb s ponosom njeguje tradiciju stvaranja visokokvalitetnih mirisnih proizvoda inspiriranih ljubavlju prema Zagrebu. Glyptotheque donosi novu dimenziju u njihovom asortimanu mirisa za dom, spajajući povijest grada s jedinstvenim mirisnim doživljajem.
Glyptotheque možete pronaći u prodavaonicama Notes of Zagreb, smještenim u Teslinoj ulici 9 ili Skalinskoj ulici 2 u Zagrebu, ili putem službene internetske stranice www.notesofzagreb.com. Upustite se u ovo mirisno putovanje i otkrijte zašto će Glyptotheque postati nezaobilazan dodatak svakog doma.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Predsjednica Kreativne Istre i osnivačica Tijare govori nam o transformaciji Istre u međunarodnu destinaciju vjenčanja, snazi kreativnih industrija i emociji koja stoji iza svakog savršeno ispričanog eventa.
Zagrebačka frizerska scena upravo je dobila prostor koji izgleda kao da je stigao iz neke velike svjetske metropole. Raptur 2.0, smješten u Cankarevoj 15, donosi potpuno novo iskustvo ljepote – mjesto gdje se dizajn, umjetnost i frizerska filozofija stapaju u jedan doživljaj.
Inspirirana sjećanjima na djetinjstvo, nova Merla kolekcija „Veselite se jako!“ spaja vrhunski damast, crvene detalje i blagdanski ugođaj, a uz stolnjake i posteljinu donosi i ukrasne dodatke za elegantan blagdanski dom.
U Mesničkoj ulici, u samom srcu Zagreba, otvorio se prostor koji već na prvi pogled mijenja ritam grada i poziva na usporavanje, na dah ljepote i dodir estetike. Melograno concept store galerija novo je utočište luksuza, umjetnosti i bezvremenskog dizajna, mjesto u kojem se svaka stvar doima kao pažljivo odabrano zrno u raskošnom plodu nara.
Nevidljive kuhinje postaju jedan od najtraženijih trendova u uređenju doma za 2026. godinu. Minimalističke, funkcionalne i estetski nenametljive, savršeno se uklapaju u koncept suvremenog stanovanja gdje se granice između kuhinje i dnevnog boravka brišu. Cilj je da prostor odiše elegancijom i skladom, bez „vizualne buke“ koju obično stvaraju otvorene radne površine, uređaji i mnoštvo detalja.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.