Modna kuća CHANEL novom kolekcijom vraća se na mjesto gdje je sve započelo
“Deauville je mjesto gdje je sve započelo za modnu kuću CHANEL. 1912. i otvaranje prve trgovine šešira te vrlo brzo i prve trgovine odjeće s vizionarskim, radikalnim stilom. Tu je sve počelo za Gabrielle Chanel. Ova mi je priča jako prirasla srcu”, otkriva Virginie Viard.
Na trkalištu, na morskoj obali, za igraćim stolom, u restoranima i palačama, na šetalištu “Planches”: sve je u znaku elegancije i samopouzdanja u novoj kolekciji omiljenog francuskog modnog brenda CHANEL.
“Za ovu smo kolekciju rekreirali šetnicu iz gradića Deauvilleu” otkriva modna dizajnerica Virginie Viard te dodaje: “Divovski ekrani na kojima duge, romantične siluete šetaju od zore do sumraka obavijene velom misterije. Manekenke šetaju plažom. Dvadesete i sedamdesete godine prošlog stoljeća križaju se i isprepliću” zaključuje.
Kaputi širokih ramena i dugi kućni ogrtači s remenom nose se preko odijela od tvida, plisiranih suknji, culottes hlača ili kratkih hlača, hlača sa spuštenim prednjim dijelom ili hlača s jezičcima na leđima.
Zdepaste mornarske veste i pletiva s pejzažima Deauvillea izmjenjuju se sa svilenim bluzama sa srednjim ovratnicima, uzorcima riblje kosti, dubokim topovima s volanima, kombinezonima i negližeima čija delikatnost dočarava blage valove koji se lome i blagi vjetar.
Paleta preuzima živopisne ili pastelne nijanse ružičaste, ljubičaste, narančaste i blijedoplave iz vječno promjenjivih boja neba iznad Deauvillea, zajedno sa smeđim i zlatnim laméom.
35 mm film i ulaznice za kino
Printevi upućuju na povezanost grada sa sedmom umjetnošću, njegovim Festivalom američkog filma i filmom “Čovjek i žena” Claudea Leloucha koji je bio inspiracija modnim fotografima Inez i Vinoodhu pri stvaranju promo filma kojim je otvorena ova veličanstvena revija.
“Silueta Davida Bowieja, magnetizam filmskih zvijezda koje hodaju po pijesku, poput Anouk Aimée, velike prijateljice Gabrielle Chanel… ova kolekcija odaje počast ovim poznatim likovima.”
Kultne torbe su sveprisutne, kao i šeširi širokog oboda pastelnih nijansi, šareni svileni šalovi, čizme do koljena s petom i čizme do bedara od ovčje kože, što je izravan naklon kaputu Anouk Aimée u filmu “Muškarac i žena”.
“To je vrlo topla kolekcija, sa slojevima materijala, boja i volumena. Odaje počast Deauvilleu, legendarnom mjestu gdje se sudbina Gabrielle Chanel zauvijek promijenila.” zaključuje Virginie.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.