Modna kuća CHANEL novom kolekcijom vraća se na mjesto gdje je sve započelo
“Deauville je mjesto gdje je sve započelo za modnu kuću CHANEL. 1912. i otvaranje prve trgovine šešira te vrlo brzo i prve trgovine odjeće s vizionarskim, radikalnim stilom. Tu je sve počelo za Gabrielle Chanel. Ova mi je priča jako prirasla srcu”, otkriva Virginie Viard.
Na trkalištu, na morskoj obali, za igraćim stolom, u restoranima i palačama, na šetalištu “Planches”: sve je u znaku elegancije i samopouzdanja u novoj kolekciji omiljenog francuskog modnog brenda CHANEL.
“Za ovu smo kolekciju rekreirali šetnicu iz gradića Deauvilleu” otkriva modna dizajnerica Virginie Viard te dodaje: “Divovski ekrani na kojima duge, romantične siluete šetaju od zore do sumraka obavijene velom misterije. Manekenke šetaju plažom. Dvadesete i sedamdesete godine prošlog stoljeća križaju se i isprepliću” zaključuje.
Kaputi širokih ramena i dugi kućni ogrtači s remenom nose se preko odijela od tvida, plisiranih suknji, culottes hlača ili kratkih hlača, hlača sa spuštenim prednjim dijelom ili hlača s jezičcima na leđima.
Zdepaste mornarske veste i pletiva s pejzažima Deauvillea izmjenjuju se sa svilenim bluzama sa srednjim ovratnicima, uzorcima riblje kosti, dubokim topovima s volanima, kombinezonima i negližeima čija delikatnost dočarava blage valove koji se lome i blagi vjetar.
Paleta preuzima živopisne ili pastelne nijanse ružičaste, ljubičaste, narančaste i blijedoplave iz vječno promjenjivih boja neba iznad Deauvillea, zajedno sa smeđim i zlatnim laméom.
35 mm film i ulaznice za kino
Printevi upućuju na povezanost grada sa sedmom umjetnošću, njegovim Festivalom američkog filma i filmom “Čovjek i žena” Claudea Leloucha koji je bio inspiracija modnim fotografima Inez i Vinoodhu pri stvaranju promo filma kojim je otvorena ova veličanstvena revija.
“Silueta Davida Bowieja, magnetizam filmskih zvijezda koje hodaju po pijesku, poput Anouk Aimée, velike prijateljice Gabrielle Chanel… ova kolekcija odaje počast ovim poznatim likovima.”
Kultne torbe su sveprisutne, kao i šeširi širokog oboda pastelnih nijansi, šareni svileni šalovi, čizme do koljena s petom i čizme do bedara od ovčje kože, što je izravan naklon kaputu Anouk Aimée u filmu “Muškarac i žena”.
“To je vrlo topla kolekcija, sa slojevima materijala, boja i volumena. Odaje počast Deauvilleu, legendarnom mjestu gdje se sudbina Gabrielle Chanel zauvijek promijenila.” zaključuje Virginie.
Postoji li išta luksuznije od toga da ujutro, bez razmišljanja, posegnete za odjevnom kombinacijom koja već zna tko ste, kamo idete i kako se želite osjećati? Nova studio kolekcija effortless Donovana Pavlekovića upravo je ta modna misao pretočena u stvarnost – minimalistička, funkcionalna i izrađena s namjerom da vas prati kroz sve ljetne scenarije, bez i trunke napora.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
Ako vam je u posljednje vrijeme na društvenim mrežama počela iskakati reklama za Locanda alle Vigne, vinariju u talijanskoj regiji Friuli Venezia Giulia, niste jedini. Ova šarmantna enogastronomska oaza, smještena na svega tri sata vožnje od Zagreba, u posljednjih je nekoliko mjeseci postala jedno od najtraženijih izletišta za istinske hedoniste iz Hrvatske.