Već dobro poznato ime među zagrebačkom scenom, koje se veže uz najbolje tajlandske masaže u Zagrebu, krajem prošle godine dobilo je novi izgled, a ove godine slavi svoj 14. rođendan. Thai Centar Thalea drugi je najstariji centar za tajlandske masaže u Zagrebu, a proteže se na čak 170 m2 u kojemu se nalazi šest privatnih soba za masažu, u sklopu kojih nude i mogućnost tuširanja, kako bi svojim klijentima pružili opuštenu i intimnu atmosferu. U 14 godina tradicije, upravo ovaj centar za masaže ima najveći broj zaposlenih certificiranih terapeutkinja koje su visoko školovane za izvođenje svih vrsta tajlandskih masaža. Sve zaposlenice, njih čak 10, završile su svoje obrazovanje u nekim od najpoznatijih škola na Tajlandu te zavrijedile svoje diplome, a njihova profesionalnost i vještine su samo jedan od razloga zašto se već nakon prvog dolaska svi klijenti upisuju za sljedeći termin.
„Uvijek se trudimo svojim klijentima pružiti najveću razinu udobnosti, individualnog pristupa, ali i privatnosti. Trudimo se nadmašiti sami sebe i konstantno ulagati, kako u uređenje prostora, tako i u pronalazak najboljih terapeutkinja. Prostor smo preuredili kako bi svima dočarali srž Tajlanda i pružili mjesto u kojemu se svi mogu opustiti od užurbanog načina života“ – istaknuli su iz salona te dodali kako su sav novi namještaj uvezli direktno s Tajlanda. Velika pažnja pridana je svakom detalju pa sada odlazak na Tajland može biti i odlazak do centra Zagreba, točnije Bogovićeve ulice i Thai Centra Thalea.
U svojoj ponudi, Thai Centar Thalea, nudi široki spektar drevnih masaža i različitih tehnika koje se prilagođavaju individualnim potrebama svakog klijenta. Od tradicionalne tajlandske masaže koja se izvodi na strunjači, masaže s uljima, vrućim kamenjem ili biljem, pa sve do prenatalne masaže ili masaže za parove, njihova jedina misija je svojim klijentima pružiti najbolju moguću uslugu.
Thai Centar Thalea pravi je primjer odličnog poslovanja, a o tome govori njihovo dugogodišnje postojanje, više od 15 000 zadovoljnih klijenata i njihova pozicija prvog mjesta na Trip Advisoru kojom se ponose godinama. Dašak Tajlanda, njihove tradicije i opuštajuće masaže čekaju vas u Thai Centru Thalea, a cijelu ponudu možete pogledati na njihovoj web stranici.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.