Početkom godine, Authentic Beauty Concept svojoj zajednici predstavio je novo lice u svom timu. Dinamična i utjecajna osoba u svijetu kose i mode, s više od dva desetljeća iskustva i rada u modnoj industriji, Anna Cofone, postala je globalna kreativna advokatkinja za Authentic Beauty Concept.
Cijenjena u svom poslu i tražena među javnim osobama, Anna, među ostalima, već neko vrijeme surađuje i s američkom pjevačicom i kantautoricom Lanom Del Rey. Ove godine, na dodjeli nagrada Grammy, Lana je oduševila sve prisutne svojom pojavom, no ne samo zbog svog talenta i izvanrednog outfita, već zbog svoje frizure, kojoj su se brojni divili.
Anna Cofone potrudila se oživjeti viziju starog Hollywooda, ali ga također začiniti s mrvicu modernih detalja. Za stvaranje ove frizure i zavidnog volumena koristila je Authentic Beauty Concept proizvode, među kojima i Airy Texture Spray i Nude Powder Spray, glavne proizvode koji su zaslužni za nevjerojatan volumen kose koji se u zadnje vrijeme vraća na velika vrata.
Ovo nije bio prvi put da je Anna Cofone surađivala s Lanom Del Rey. Prije ovoga, surađivale su i na stvaranju cijelog looka za snimanje naslovnice Laninog novog albuma, a kako je ta frizura oduševila sve koji su album s iščekivanjem dočekali – nije iznenađujuće da su se dvije umjetnice odlučile na daljnju suradnju za događaj velikog značaja za obje.
Inspiracija kojom se Anna Cofone vodila pri stvaranju frizure za Lanu Del Ray za dodjelu nagrada Grammy bila je skladan spoj nostalgične elegancije i suvremene gotičke privlačnosti. Vodila se stilovima ikona starog Hollywooda poput Sharon Tate i Brigitte Bardot te joj je u cilju bilo stvoriti upravo tu bezvremensku ljepotu koju karakteriziraju nježni valovi ogromnog volumena te pramenovi oko lica koji dodatno naglašavaju oči. Upravo ovakve frizure dokaz su da se uz Authentic Beauty Concept proizvode u pravim rukama može postići apsolutno sve.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.