Kraljica Letizia iznenadila udobnim cipelama Massimo Dutti i otkrila – ovaj model još neće izaći iz mode
Svoje tanke potpetice kraljica Letizia za jednu je dnevnu prigodu zamijenila malo udobnijim parom obuće.
09 veljače 2024
PROFIMEDIA
09 veljače 202411:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Tražite udobne cipele za prijelazno razdoblje? Inspirirajte se stilom elegantne kraljice Letizije.
Chic španjolska kraljica uglavnom nosi salonke s visokim potpeticama ili čizme na petu, a samo smo je u nekoliko prilika vidjeli u tenisicama. Čini se da je ovih dana našla kompromis koji spaja ženstveni odjevni stil s udobnošću te odabrala par cipela u kojem ju još nismo vidjeli.
Kraljica Letizia ima dobar prijedlog za udobne cipele za prijelazno razdoblje
Profinjena španjolska kraljica pojavila se na predstavljanju ‘Međunarodnog dana sigurnosti na internetu’ 2024. u Royal Casinu u Madridu, gdje je još jednom zadivila svojom pojavom.
Za ovu dnevnu prigodu, kraljica Letizia odjenula je kombinaciju crnih hlača i bijele majice preko koje je odjenula nešto dulji sivi blejzer.
Nasmijana kraljica iznenadila je izborom obuće – loafericama na petu, u kojima je izgledala chic bez odustajanja od udobnosti.
Loaferice kao udobne cipele za prijelazno razdoblje i ove će godine biti hit
Premda su s trona najpoželjnijih niskih cipela loaferice i mokasinke polako izgurale balerinke koje ćemo nadolazeće sezone nositi u svim njihovim oblicima, ta dva poprilično robusna, ali udobna modela i dalje će biti u trendu.
Loaferice s petom, poput onih koje nosi kraljica Letizia, odličan su izbor za poslovne prigode te za prve sunčane dane u kojima je konkretnija cipela još uvijek potrebna.
Ako vas zanima koji je par odabrala kraljica Letizia – riječ je o crnim loafericama s petom brenda Massimo Dutti, od prošle sezone.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Jesenska sezona donosi povratak klasike – a kamel torba iz najnovije kolekcije modne kuće Mona je definitivno must-have dodatak koji podiže svaki outfit. Ručno rađena od najkvalitetnije prirodne juneće kože, ova mekana torba odiše luksuzom i bezvremenskom elegancijom, dok bogata tekstura galanterijske kože dodaje sofisticiranu notu svakom stylingu.
Ikona domaće pop scene i najveća regionalna zvijezda Severina, ponovno diže temperaturu ovog ljeta – i to doslovno. U četvrtak, 7. kolovoza u podne, najavila je izlazak pjesme "Pumpaj, Seve brate", koja, sudeći po najavi, nosi zaraznu energiju, pomaknutu dozu humora i nezaobilaznu dozu životne istine.
Dok sunce još nemilosrdno prži, a misli su nam u lepršavim haljinama i sandalama, modni insajderi već imaju novu opsesiju. Džemper iz najnovije H&M Studio capsule kolekcije postao je IT komad sezone — i to prije nego što su prvi listovi počeli žutjeti.