Njihovi vizažisti otkrivaju: Ovo su proizvodi koje celebrity djevojke koriste prije izlaska na crveni tepih
Emma Stone obožava slavni žuti hidratantni serum, a Anne Hathaway luksuznu kremu za oči.
07 veljače 202423:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
One mogu birati između svih kozmetičkih proizvoda koje svijet kozmetike nudi. Ipak, koriste one koji su djelotvorni, bez obzira na cijenu, kao i one koje su im predložili njihovi vjerni vizažisti s dugogodišnjim iskustvom. Proizvodi koje celebrity djevojke koriste prije izlaska na crveni tepih posebno su značajni jer u takvim prigodama djevojke s A-liste žele izgledati bolje nego ikad, a kamere okupljenih fotografa ipak su nemilosrdnije od onih filmskih.
Evo proizvoda koje na lica celebrity dama nanose poznati beauty stručnjaci!
Proizvodi koje celebrity djevojke koriste mogu se kupiti i u našim parfumerijama
Oduvijek vas je zanimalo koji su to proizvodi koje celebrity djevojke koriste kad žele zablistati u punom sjaju? Čitajte dalje.
Slavni žuti serum za hidrataciju kao tajna ljepote Emme Stone
“Emma ima prekrasnu kožu”, govori njezina vizažistica Rachel Goodwin. “Ali nakon iscrpljujućeg rasporeda poput onog koji vodi do Globusa, svatko bi mogao početi osjećati posljedice.” Rachel Goodwin kaže da je Emma Stone redovito koristi kultni proizvodClinique iD Dramatically Different Moisturizing Lotion+ With Active Cartridge Concentrate for Fatiguekako bi “revitalizirala i pripremila kožu”.
Zlatna krema za Lupitu Nyong’o
Lupita Nyong’o voli oduševiti hrabrim make up lookom, ali kad je njega kože u pitanju, voli luksuz, ali i jednostavnost. Njezin vizažist Nick Barose priprema glumičinu kožu za crveni tepih uz pomoć Lancôme sheet maske nakon koje slijedi nanošenje superhidratantne nježne kreme Lancôme Absolue Revitalizing & Brightening Soft Cream. Rezultat: besprijekorna koža i prekrasna šminka. U Hrvatskoj je možete potražiti ovdje.
Botaničko ulje za Alison Brie
Uoči dodjele nagrada, Alison Brie koristila je jedinstveno i vrlo popularno ulje u serumu brenda L’Occitane. Formula popularnog proizvodaL’Occitane Immortelle Overnight Reset Oil-in-Serum, kao što naziv govori, pomiješana s biljnim tvarima kako bi koža izgledala odmorno i smanjila pojavu sitnih bora.
Luksuzna krema za oči za Anne Hathaway
Kako bi poboljšala izgled tena Anne Hathaway, vizažistica Beau Nelson redovito koristi luksuznu kremu za oči kozmetičke kuće Giorgio Armani.Giorgio Armani Crema Nera Extrema Light-Reviving Eye Cream, odnosno takozvana “krema za konturiranje očiju” lagane formule je suptilno reflektirajuća kako bi osvijetlila najumornije oči i reflektirala svjetlost.
U ritmu dana koji često ne ostavlja prostora za predah, naše ruke ostaju tihi svjedoci svega što dodirujemo, nosimo i stvaramo. Upravo zato zaslužuju njegu koja je istodobno učinkovita, lagana i nenametljiva – poput Hello Sunday kreme za ruke, proizvoda koji u jednom potezu pruža hidrataciju, zaštitu i osjećaj profinjenosti.
Muška njega tijela posljednjih je godina doživjela tihu, ali izrazitu renesansu. Ono što je nekoć bilo tek usputni korak u jutarnjem ritualu – brzo sapunanje pod tušem – danas sve češće prerasta u promišljeno iskustvo, gdje gel za tuširanje više nije samo čistač, već mirisni pratilac, sredstvo samopouzdanja, pa i trenutak luksuzne introspekcije. Moderni muškarac sve jasnije razlikuje razine kvalitete, potreba i željenih učinaka, zbog čega je izbor pravog gela za tuširanje postao jednako važan kao i odabir parfema ili kreme za lice.
Prvi put u Hrvatskoj dostupan je laser koji definira nove standarde medicinskog pomlađivanja kože. Poliklinika Estera uvodi Alma Hybrid CO₂ – nagrađivanu hibridnu tehnologiju koja estetsku medicinu vodi u novu eru preciznosti i regeneracije, s rezultatima koje obični CO₂ laseri ne mogu dosegnuti.
U modernom svijetu, gdje svakodnevne obaveze, poslovni rokovi i društvene obveze stalno prijete da nas preplave, stres je postao neizbježan pratitelj naših života. No dok svi često svjesno osjećamo njegove psihološke posljedice – tjeskobu, umor, nesanicu ili nemir – ono što se događa ispod površine, na našoj koži, često ostaje neprimijećeno dok ne postanu očiti prvi znakovi starenja, iritacije ili nepoželjni estetski problemi.
Uspori za trenutak. Zamisli – dan je bio dug, misli još aktivne, lice primijetilo umor, možda čak i sjene ispod očiju, tekstura koja ne izgleda svježe niti odmorno.
Studeni je mjesec u kojem brkovi imaju misiju. Iza njih ne stoji samo pomodni trenutak, nego snažna poruka – podsjetnik muškarcima da se brinu o sebi, o svom zdravlju, tijelu i duhu. Movember je već odavno prerastao u globalni pokret koji potiče razgovor o onome o čemu se prečesto šuti: o muškom zdravlju, o prevenciji, o emocijama koje nerijetko ostaju neizgovorene. A možda je baš brijanje, taj svakodnevni ritual u kojem muškarac ostaje sam sa svojim odrazom, najbolji trenutak da se započne s promjenom.
Studeni već godinama nosi sasvim posebno značenje za muškarce diljem svijeta. Movember — mjesec brkova, svjesnosti o muškom zdravlju i tihih unutarnjih borbi koje muškarci rijetko izgovaraju naglas — postao je prilika da zastanemo, pogledamo se u ogledalo i upitamo: brinemo li se doista o sebi? Dok brkovi rastu kao simbol solidarnosti i samosvijesti, Movember sve češće prerasta u trenutak kada se muška rutina preispituje iz temelja — od zdravlja do njege, od unutarnje ravnoteže do vanjskog dojma.
U današnjem društvu, gdje se briga o osobnoj higijeni i izgledu sve više cijeni, muškarci sve češće pribjegavaju njezi intimnih dijelova tijela. Ovaj trend nije samo estetske prirode, već ima i značajan utjecaj na osobno samopouzdanje i opće dobrostanje. Međutim, kako bi se postigao željeni rezultat bez iritacija i nelagode, važno je pristupiti ovom procesu s pažnjom i odgovornošću.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.