Tony Cetinski i Adi Šoše novim duetom osvajaju Hrvatsku
Odmah po izlasku novog singla, dueta Tonyja Cetinskog i Adija Šoše može se naslutiti da se radi o velikom hitu i glazbenoj senzaciji. Sudeći po komentarima na Tonyjevom YouTube kanalu pjesma je oduševila publiku, kako stihovima, tako i idejom za video spot. Naime, Tony ne krije kako je veliki zaljubljenik u novu tehnologiju, pa se tako za potrebe novog video spota poslužio umjetnom inteligencijom, a sve to pod redateljskom palicom Paola Gentilinija.
Radnja spota prikazuje borbu protiv tehnologije i budućih napretka robotike, a upravo Tonyjeva ideja za spot temelji se u nadi za pronalaskom boljeg i prirodnijeg svijeta koji zadržava svoju dušu i ne biva hladan i distanciran. „Tehnologija me oduvijek fascinirala i oduševljavala na način da nam uvelike olakšava svakodnevicu te su nepregledna polja onoga što pomoću nje možemo ostvariti, no jedino ukoliko se njome znamo na pravi način služiti. Tehnologija je odlična, no treba je znati koristiti. Nije problem u napretku i tehnologiji, koliko je problem u ljudima koji ju koriste.“ – naglasio je Tony Cetinski.
Sve ili ništa nova je pjesma s kojom Tony Cetinski želi vratiti status najveće zvijezde
Dugo očekivanu suradnju Tonyja Cetinskog sa mladim i perspektivnim Adijem Šošom, ujedinila je pjesma Amila Loje, zaslužnim za glazbu, tekst, aranžman i produkciju, a da je publika odlično prihvatila suradnju svjedoče simpatični komentari na Tonyjevom YouTube kanalu, poput: „Odlična pjesma, riječi, a spoj vaših glasova je prava čarolija!“, „TONY zna prepoznati tko je REAL TALENT!!! Imaš sada the NEW VOICE, THE REAL EMOTION… Nitko neće prežaliti ono što je imao TOŠE, ali dobio si novog vokalnog bratka – ADI ŠOŠE je najsvjetlija točka estradnog neba današnjice.“, „Vrhunska izvedba Adija i Tonyja, tekst, muzika super, ispričan život.“, „Puno je izvanrednih hitova Lojo napisao, ali s ovim je nadmašio samog sebe. Amile bravo! I pravi glasovi su se ukrstili, da iznesu ovo remek-djelo! Predivna pop pjesma, s fantastičnom porukom!“
Osim iznimnog vokala kojim već nekoliko desetljeća oplemenjuje glazbenu scenu i rasprodaje koncertne dvorane, Tony svojoj publici, ali i struci, donosi pravo osvježenje i po pitanju novih tehnologija, te time stvara uz hitove i novi tehnološki izričaj.
Beč je oduvijek sinonim za eleganciju, umjetnost i, naravno — vrhunski užitak u kavi. A sada je taj duh stigao i u Hrvatsku, zahvaljujući Christini Meinl, nasljednici jedne od najpoznatijih europskih obitelji kave i potpredsjednici brenda Julius Meinl.
Gazde su nedavno na festivalu Zlatne žice Slavonije s pjesmom "Nema lijeka koji ljubav liječi" osvojili priznanje za najslušaniju pjesmu, a objavili su i još jedan singl, "Prekasno za ljubav", koji najavljuje 10. studijski album.
U svijetu mode postoje trenuci kada se klasično susretne s hrabrim, a rezultat je – potpuna elegancija. Ove jeseni, to se dogodilo s bojom plavom. SKINY je u svojoj novoj kolekciji donjeg rublja za sezonu jesen/zima 2025. odlučio promijeniti percepciju onoga što znači biti klasičan: crno ostaje siguran izbor, ali plavo postaje simbol samopouzdanja.
Postoje proizvodi koji se pojave – i promijene način na koji doživljavamo ljepotu. Jedan od njih zasigurno je Erborian CC Crème – kultna krema koja već više od desetljeća spaja najbolje iz dva svijeta: korejsku stručnost u njezi kože i francusku eleganciju u formulaciji. Rezultat? Savršeno prirodan ten, lagan osjećaj na koži i onaj efekt zbog kojeg mnogi kažu: „Tvoja koža, ali bolja!”
Zagreb je sinoć mirisao na ljepotu, zdravlje i samopouzdanje – sve ono što nova Yasenka Hair Strong linija utjelovljuje. U hotelu Zonar, uz poznate zaljubljenike u beauty svijet poput Hane Hadžiavdagić Tabaković, Korane Marović, Lune Valas, Lare Vukušić, Hanne Lončarević i Emili Dragaš, brend Yasenka predstavio je revolucionarne proizvode koji obećavaju gustu, sjajnu i zdravu kosu – iznutra prema van.
U najnovijem poglavlju Disneyjeve kultne franšize, TRON: ARES, oskarovac Jared Leto utjelovljuje digitalni program koji prvi put prelazi u stvarni svijet
U toploj, gotovo filmskoj atmosferi zagrebačkog restorana Botanist, Uršula Tolj okupila je žene – i ponekog muškarca – koji su željeli čuti ono što se rijetko kaže naglas. Njeno prvo druženje pod nazivom „Kao žena ženi“ pretvorilo se u večer emocija, razmjene i smijeha, gdje su se ozbiljne teme pretapale u pjesmu, a svakodnevne brige nakratko izgubile težinu.