Hrvatske chefice sudjeluju u novom programu poznate šampanjske kuće Veuve Clicquot
Šampanjska kuća koja je ušla u povijest prekinuvši vladavinu muškaraca u svijetu proizvodnje šampanjaca, šalje još jednu snažnu poruku: Veuve Clicquot s oduševljenjem pozdravlja žene chefice lansiranjem programa Solaire Tables.
Prije više od 250 godina i prije rasprava o nejednakosti među spolovima, mlada udovica trajno je izmijenila stvarnost Clicquot šampanjske kuće. Nasljeđe Madame Clicquot je slavljeno od strane engleskog kraljevskog dvora do ruskog cara radi njenih izvrsnih šampanjskih kreacija sa žutom etiketom. Danas Maison Veuve Clicquot šalje još jednu snažnu poruku – pokretanjem novog programa sa svrhom podrške žena chefica: Solaire Tables Central Europe.
Solaire Tables program, nastao pod utjecajem velike dame Champagne, započeo j svoje dvogodišnje putovanje Centralnom Europom, uključujući odabrane zemlje: Sloveniju, Hrvatsku, Rumunjsku, Bugarsku i Mađarsku.
Veuve Clicquot spoj je tradicije i umjetnosti
“Svrha programa Solaire Tables je stvaranje jedinstvene zajednice strastvenih žena iz svijeta gastronomije sa područja Centralne Europe, koje se mogu poistovjetiti sa “solaire” kulturom. To podrazumijeva dijeljenje kreativnosti, inovativnosti i optimizma Madame Clicquot, te korištenje njihove ekspertize kako bi gastronomska scena još više zasjala.”
“Solaire” se odnosi na kultnu žutu boju koja od 1877. godine predstavlja izlazeće sunce i simbolizira uvjerenje Madame Clicquot da svaki novi dan donosi nove mogućnosti,” objasnila je Nora Szegedi, brand managerica Moët Hennessyja za Centralnu Europu.
U sklopu ovog kulinarskog programa, odabrani restorani na čelu sa ženama cheficama, nude jedinstveno Solaire Tables iskustvo, s degustacijskim menijima u solaire stilu. Gostilna Repovž(slovenski restoran sa zelenom Michelinovom zvjezdicom) na čelu s cheficama Sabinom Repovž i Ksenijom Mahorčič, ponosno je započela sa Solaire Tables programom.
U kombinaciji s najboljim Veuve Clicquot šampanjcima, ovo jedinstveno iskustvo nudi putovanje kroz okuse i tradiciju u skladu sa solaire kulturom te nadilazi sva očekivanja.
Vrijednosti kojima je težila Barbe Nicole Clicquot Ponsardin i čiji je moto bio “samo jedna kvaliteta, ona najbolja”, te koja je preuzela upravljanje kućom nakon suprugove smrti kad je imala 27 godina, bezvremenske su. Danas se njezini napori možda ne čine toliko izvanrednim, no Madame Clicquot je sve to učinila davne 1805. godine, suprotno željama njenog svekra koji je imao namjeru prodati šampanjsku kuću, u vrijeme kada je uloga žene u društvu bila sasvim drugačija.
Bila je inovator i poduzetnik; riskirala je i kršila pravila, uvodeći revolucionarne novitete koji i dan danas definiraju tehnologiju proizvodnje šampanjaca (poput prvog vintage šampanjca i prvog blendanog rose šampanjca). To je razlog zašto nas njezina priča i dan danas inspirira i ideja programa kojim Solaire Tables Central Europe želi podržati žene chefice u regiji.
Hrvatsku predstavlja Ana Grgić Tomić, chefica restorana Zinfandel´s i Le Bistro u zagrebačkom hotelu Esplanade, s dugogodišnjim iskustvom na hrvatskoj gastro sceni. Njeni inovativni i kreativni meniji uz koje se često uparuje i Veuve Clicquot šampanjac, dobro su poznati ne samo gostima hotela, već i domaćoj publici.
Druga hrvatska predstavnica je Lana Klingor Mihić, sLANA KUHArica, na čijim kreativnim i inspirativnim kulinarskim radionicama Masterchef at Home sudionici imaju mogućnost kušati Veuve Clicquot šampanjace uz pojedina jela.
Kako bi se stvorila što intimnija veza između chefica i solaire kulture, Maison Veuve Clicquot pozvao je odabrane chefice iz svih zemalja sudionica, na jedinstveno putovanje u Reims, dom ove šampanjske kuće. Osim vođene degustacija i posjete čuvenim podrumima, chefice su imale priliku sudjelovati i na radionici s Christophe Pannetierom, glavnim chefom Veuve Clicquot Maisona.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.