Hrvatske chefice sudjeluju u novom programu poznate šampanjske kuće Veuve Clicquot
Šampanjska kuća koja je ušla u povijest prekinuvši vladavinu muškaraca u svijetu proizvodnje šampanjaca, šalje još jednu snažnu poruku: Veuve Clicquot s oduševljenjem pozdravlja žene chefice lansiranjem programa Solaire Tables.
Prije više od 250 godina i prije rasprava o nejednakosti među spolovima, mlada udovica trajno je izmijenila stvarnost Clicquot šampanjske kuće. Nasljeđe Madame Clicquot je slavljeno od strane engleskog kraljevskog dvora do ruskog cara radi njenih izvrsnih šampanjskih kreacija sa žutom etiketom. Danas Maison Veuve Clicquot šalje još jednu snažnu poruku – pokretanjem novog programa sa svrhom podrške žena chefica: Solaire Tables Central Europe.
Solaire Tables program, nastao pod utjecajem velike dame Champagne, započeo j svoje dvogodišnje putovanje Centralnom Europom, uključujući odabrane zemlje: Sloveniju, Hrvatsku, Rumunjsku, Bugarsku i Mađarsku.
Veuve Clicquot spoj je tradicije i umjetnosti
“Svrha programa Solaire Tables je stvaranje jedinstvene zajednice strastvenih žena iz svijeta gastronomije sa područja Centralne Europe, koje se mogu poistovjetiti sa “solaire” kulturom. To podrazumijeva dijeljenje kreativnosti, inovativnosti i optimizma Madame Clicquot, te korištenje njihove ekspertize kako bi gastronomska scena još više zasjala.”
“Solaire” se odnosi na kultnu žutu boju koja od 1877. godine predstavlja izlazeće sunce i simbolizira uvjerenje Madame Clicquot da svaki novi dan donosi nove mogućnosti,” objasnila je Nora Szegedi, brand managerica Moët Hennessyja za Centralnu Europu.
U sklopu ovog kulinarskog programa, odabrani restorani na čelu sa ženama cheficama, nude jedinstveno Solaire Tables iskustvo, s degustacijskim menijima u solaire stilu. Gostilna Repovž(slovenski restoran sa zelenom Michelinovom zvjezdicom) na čelu s cheficama Sabinom Repovž i Ksenijom Mahorčič, ponosno je započela sa Solaire Tables programom.
U kombinaciji s najboljim Veuve Clicquot šampanjcima, ovo jedinstveno iskustvo nudi putovanje kroz okuse i tradiciju u skladu sa solaire kulturom te nadilazi sva očekivanja.
Vrijednosti kojima je težila Barbe Nicole Clicquot Ponsardin i čiji je moto bio “samo jedna kvaliteta, ona najbolja”, te koja je preuzela upravljanje kućom nakon suprugove smrti kad je imala 27 godina, bezvremenske su. Danas se njezini napori možda ne čine toliko izvanrednim, no Madame Clicquot je sve to učinila davne 1805. godine, suprotno željama njenog svekra koji je imao namjeru prodati šampanjsku kuću, u vrijeme kada je uloga žene u društvu bila sasvim drugačija.
Bila je inovator i poduzetnik; riskirala je i kršila pravila, uvodeći revolucionarne novitete koji i dan danas definiraju tehnologiju proizvodnje šampanjaca (poput prvog vintage šampanjca i prvog blendanog rose šampanjca). To je razlog zašto nas njezina priča i dan danas inspirira i ideja programa kojim Solaire Tables Central Europe želi podržati žene chefice u regiji.
Hrvatsku predstavlja Ana Grgić Tomić, chefica restorana Zinfandel´s i Le Bistro u zagrebačkom hotelu Esplanade, s dugogodišnjim iskustvom na hrvatskoj gastro sceni. Njeni inovativni i kreativni meniji uz koje se često uparuje i Veuve Clicquot šampanjac, dobro su poznati ne samo gostima hotela, već i domaćoj publici.
Druga hrvatska predstavnica je Lana Klingor Mihić, sLANA KUHArica, na čijim kreativnim i inspirativnim kulinarskim radionicama Masterchef at Home sudionici imaju mogućnost kušati Veuve Clicquot šampanjace uz pojedina jela.
Kako bi se stvorila što intimnija veza između chefica i solaire kulture, Maison Veuve Clicquot pozvao je odabrane chefice iz svih zemalja sudionica, na jedinstveno putovanje u Reims, dom ove šampanjske kuće. Osim vođene degustacija i posjete čuvenim podrumima, chefice su imale priliku sudjelovati i na radionici s Christophe Pannetierom, glavnim chefom Veuve Clicquot Maisona.
Ponekad najdalja putovanja počinju sasvim nepretenciozno – idejom u malom uredu, u gradu koji zrači morem i suncem. U Splitu, 2014. godine, u vremenu kada je većina još uvijek stajala u redovima za karte, rodila se jedna sasvim jednostavna misao: što ako bi ljudi mogli kupiti autobusnu kartu online – brzo, lako i bez stresa?
U najnovijoj epizodi sve popularnijeg studentskog podcasta Beat’, publika je dobila priliku zaviriti iza kulisa hrvatske medijske scene kroz leću jednog od njezinih najprepoznatljivijih lica – Nikole Grbina, cijenjenog urednika magazina HELLO!. U iskrenom i opuštenom razgovoru s voditeljicom i producenticom podcasta Beattom Ugrin, Nikola je otvorio vrata svog profesionalnog, ali i privatnog svijeta.
Program Greencajt festivala već je prvog dana otvorio inspirativne rasprave o ulozi kreativnosti, tehnologije i empatije u oblikovanju održive budućnosti
Zamislite ovo: zvuk porculanskih šalica, miris svježe pečenih štrukli, nota mentinog čaja u zraku i pogled na raskošnu terasu Oleander pod svjetlom kasnog popodneva. Zagreb možda živi užurbanim ritmom 21. stoljeća, ali postoji jedno mjesto gdje vrijeme usporava, gdje svaka sekunda miriše na nostalgiju, profinjenost i luksuz – to je Esplanade 1925 Lounge & Cocktail Bar.
Opel je bio ponosan partner na grandioznom HELLO! partyju u zagrebačkoj Laubi, događaju koji je okupio brojne poznate osobe iz svijeta estrade, mode i medija, a glazbenu kulminaciju večeri donijela je Severina, izvedbama svojih najvećih hitova.
Na crvenom tepihu velikog HELLO! eventa u zagrebačkoj Laubi, pred gotovo 2000 uzvanika, Tomislav Marić ToMa zablistao je kao utjelovljenje modernog, samouvjerenog i zavodljivog muškarca. Njegov stajling – minimalistički, ali vrlo promišljen – jasno poručuje da je riječ o izvođaču koji razumije kako moda može biti produžetak osobnosti, a ne samo vizualni efekt.
Reality zvijezda Kim Kardashian diplomirala je pravo nakon 5184 sata posvećena studiju. Uz podršku djece i prijatelja, proslavila je promociju koju nije očekivala.