Omiljena domaća mirisna kuća ima novo prekrasno prodajno mjesto
Notes of Zagreb, renomirani hrvatski brend mirisa za dom, otvorio je svoj drugi butik u samom srcu Zagreba, smješten u Teslinoj ulici 9. Ovaj novopreuređeni prostor pridružuje se već postojećem butiku u Skalinskoj ulici 2, proširujući pristup jedinstvenim mirisnim iskustvima koja su postala prepoznatljiva po svojoj originalnosti i kvaliteti.
U skladu s prepoznatljivim identitetom brenda, novi dućan u Teslinoj ulici prostire se na 22 m2 ističe se svojim minimalističkim dizajnom i paletom neutralnih tonova bijele i crne, obogaćenih zlatnim naglascima. Ova estetska harmonija stvara ugodan ambijent koji odražava eleganciju i suptilnost, ističući mirisne kreacije brenda Notes of Zagreb.
Bogata ponuda mirisa koja, između ostalog obuhvaća difuzore za prostor, sprejeve, mirisne svijeće, mirisne sprejeve za tijelo te inovativne parfeme za kućne ljubimce, od sad je dostupna i na novoj lokaciji. Svi proizvodi odražavaju visok standard kvalitete i pažljivo odabrane mirisne note koje dodatno obogaćuju životni prostor korisnika. Iz široke ponude mirisa, tako je moguće odabrati cvjetne, voćne, začinske i drvene note i pronaći savršeni miris za dom, javne prostore, urede, hotele, barove i restorane.
Mirisna čarolija zvana Notes of Zagreb
Alma Pavetić i Nino Ivković, osnivači brenda Notes of Zagreb, izrazili su oduševljenje otvaranjem novog dućana, ističući: „Otvorenje ovog prostora u Teslinoj ulici predstavlja važan korak u širenju naše prisutnosti i omogućava nam da još više ljudi doživi ljepotu naših mirisa. Ponosni smo na minimalistički dizajn koji odražava suštinsku eleganciju našeg brenda. Naša strast prema stvaranju jedinstvenih mirisnih iskustava nadahnjuje nas da neprestano istražujemo nove ideje i kvalitetne sastojke. Novi dućana prilika je da zajedno s našim kupcima proširimo ljubav prema mirisima.”
Notes of Zagreb poziva sve ljubitelje sofisticiranih mirisa i estetskih doživljaja da posjete novi dućan u Teslinoj ulici 9 te dožive čaroliju mirisnih svjetova koje brend nudi.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Predsjednica Kreativne Istre i osnivačica Tijare govori nam o transformaciji Istre u međunarodnu destinaciju vjenčanja, snazi kreativnih industrija i emociji koja stoji iza svakog savršeno ispričanog eventa.
Zagrebačka frizerska scena upravo je dobila prostor koji izgleda kao da je stigao iz neke velike svjetske metropole. Raptur 2.0, smješten u Cankarevoj 15, donosi potpuno novo iskustvo ljepote – mjesto gdje se dizajn, umjetnost i frizerska filozofija stapaju u jedan doživljaj.
Inspirirana sjećanjima na djetinjstvo, nova Merla kolekcija „Veselite se jako!“ spaja vrhunski damast, crvene detalje i blagdanski ugođaj, a uz stolnjake i posteljinu donosi i ukrasne dodatke za elegantan blagdanski dom.
U Mesničkoj ulici, u samom srcu Zagreba, otvorio se prostor koji već na prvi pogled mijenja ritam grada i poziva na usporavanje, na dah ljepote i dodir estetike. Melograno concept store galerija novo je utočište luksuza, umjetnosti i bezvremenskog dizajna, mjesto u kojem se svaka stvar doima kao pažljivo odabrano zrno u raskošnom plodu nara.
Nevidljive kuhinje postaju jedan od najtraženijih trendova u uređenju doma za 2026. godinu. Minimalističke, funkcionalne i estetski nenametljive, savršeno se uklapaju u koncept suvremenog stanovanja gdje se granice između kuhinje i dnevnog boravka brišu. Cilj je da prostor odiše elegancijom i skladom, bez „vizualne buke“ koju obično stvaraju otvorene radne površine, uređaji i mnoštvo detalja.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.