HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Cedevita je pokrenula kampanju pod nazivom “21 dan optimizma” u kojoj građane potiče da kroz sitniCE, svakodnevna mala dobra djela, učine nešto lijepo za svoje bližnje, ali i same sebe. Istraživanje* koje je Cedevita provela u suradnji s agencijom Ipsos potvrdilo je da 77 % ljudi u Hrvatskoj smatra da je optimizam važan i da im pomaže očuvati mentalno zdravlje. Stručnjaci se slažu da upravo mala djela dobrote utječu na naše samopouzdanje, osjećaj postignuća i bolju motivaciju.

Danas, više nego ikad, mladi ljudi uviđaju potrebu za brigom o mentalnom zdravlju. Zbog raznih pritisaka iz okoline i nerealnih očekivanja od samih sebe i svoje okoline skloni su razvoju anksioznosti i depresije koje im značajno mogu narušiti kvalitetu života. Zato je važno naučiti voljeti i prihvatiti sebe, postaviti si realna očekivanja i zahtjeve te povećati razinu otpornosti kako bi se znali na učinkovit i zdrav način nositi sa svim izazovima i na kraju biti optimistični i zadovoljni ljudi”, rekla je Maja Vučić, profesorica psihologije specijalizirana za područje kognitivno-bihevioralne terapije.

cedevita

Građani će svakoga dana na edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE. otkrivati dnevne izazove koje mogu ispunjavati i tako sudjelovati u nagradnom natječaju. Platforma je pokrenuta prije više od tri godine i na jednom mjestu donosi savjete relevantnih stručnjaka kako brinuti o svom mentalnom zdravlju.

Kad smo pokretali stranicu proveli smo istraživanje koje je pokazalo da je upravo optimizam pravi čuvar našeg mentalnog zdravlja i to nas je motiviralo da upravo kroz brend Cedevita, koji je sveprisutan u domovima diljem Hrvatske i ima optimističan pristup životu, progovorimo o važnosti mentalnog zdravlja. Ponosni smo što su našu inicijativu da budemo pokretač promjene u društvu prepoznali i brojni stručnjaci koji svojim savjetima zajedno s nama žele osvijestiti važnost mentalnog zdravlja. Upravo i kroz kampanju “21 dan optimizma” želimo potaknuti građane da im optimizam i činjenje dobrih djela postane lijepa navika”, poručila je u ime brenda Cedevita Tihana Moškatelo, Voditelj razvoja robne marke Cedevita.

cedevita

U istraživanju koje je provela Cedevita gotovo dvije trećine ispitanika je izjavilo da nešto intenzivnije brine o svom mentalnom zdravlju, no manje od 3 % njih zatražilo je pomoć stručnjaka – psihijatara i psihologa. Pokretanjem platforme Budi DOBRO. Budi CE. Cedevita je odlučila ohrabriti građane na suočavanje s različitim izazovima, stoga su u suradnji sa psihologicom Gabrijelom Ištuk za ovu kampanju osigurali mogućnost 21 individualnog razgovora kojeg sudionici nagradnog natječaja mogu dobiti u sklopu Budi DOBRO. Budi CE. poklon paketa.

Kampanja “21 dan optimizma” završava 21. prosinca, a građani svakodnevne izazove mogu otključati na www.budidobrobudice.com/21-dan-optimizma


druge vijesti

biljke za božić

Genijalni blagdanski pokloni koji rastu, traju i pričaju priču: Upoznajte čarobne kokedame brenda Hangin’ garden

Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.

Design

05 prosinca 2025