Francuska manikura princeze Diane ponovno osvaja žene svojom elegancijom
Princeza Diana bila je jedna od vodećih trendseterica osamdesetih i devedesetih godina, a njezin je stil, zahvaljujući seriji The Crown ponovno popularan i danas.
30 studenoga 202315:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Francuska manikura ove je godine ponovno u modi, a dok je Selena Gomez popularnom učinila “baby francusku manikuru”, taj slavni stil dotjerivanja noktiju u svom originalnom obliku ponovno je poželjan zahvaljujući – princezi Diani. Majka prinčeva Williama i Harryja bila je jedna od vodećih modnih ikona u osamdesetim i devedesetim godinama, a sada je njezin stil ponovno trendi, zahvaljujući seriji “The Crown“ u kojoj je detaljno prekopirano sve što je elegantna princeza nosila.
Francuska manikura u stilu princeze Diane hit je koji vrijedi iskopirati
Princeza Diana bila je elegantna i profinjena, a takva je bila i njezina odjeća, modni dodaci, frizura, make up i manikura.
Dok je kad je moda u pitanju, voljela iznenaditi neočekivano cool outfitima poput pulovera s crnom ovcom ili kultnih modnih kombinacija s biciklističkim hlačicama i oversized sportskim majicama no kad su nokti u pitanju gotovo uvijek je nosila isti stil manikure.
Francuska manikura bila je njezin izbor, što ne čudi jer se upravo takav način stiliziranja noktiju smatrao vrhuncem profinjenosti i dobrog ukusa, a uz to – takva manikura lijepo izgleda baš uz sve, čak i dan danas.
Francuska manikura Lady Di vratila se zahvaljujući seriji
Serija “The Crown”, u kojoj australska glumica Elizabeth Debicki tumači Dianu zorno je pokazala neke od najslavnijih outfita nesretne princeze, a tako i njezinu manikuru koja je oduševila gledateljice.
Iz serije “The Crown”NETFLIX
Riječ je o kraće podrezanim, blago ovalnim noktima za nešto debljim bijelim vrhom i prozirnim nježno ružičastim lakom.
Zanimljivo je da je drugi izbor manikure princeze Diane također jedan od najvećih beauty hitova za sezonu jesen/zima 2023./2024., a riječ je o crvenim noktima koje ovih dana nose brojne celebrity djevojke.
Crveni lak princeza Diana nosila je u posebnim, večernjim prigodama.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.