Personalizirani Moët & Chandon šampanjac kao savršen blagdanski poklon
Blagdani se bliže, a s njima i vrijeme neodlučnosti oko poklona. Nekada nam se čini kako je pronalaženje jedinstvenih poklona iz godine u godinu nemoguća misija, ali zato ove godine ne brinite, imamo unikatnu ideju za ovogodišnje blagdane. Klasični pokloni poput sata, novčanika, kozmetike svima su već dobro poznati, ali personalizirani poklon uvijek je nešto posebno. Ove godine, podignite svoje darivanje na potpuno novu razinu s personaliziranim Moët & Chandon šampanjcima.
Blagdansko raspoloženje već je odavno započelo, pa mnogi od nas počinju razmišljati o tome kako razveseliti naše najmilije. Ovih blagdana, darujte nešto posebno.
Miva galerija vina pobrinula se ponuditi više od klasične boce šampanjca kao poklona. Personalizacija je ključna riječ. Između brojnih opcija na tržištu, Moët & Chandon s personaliziranom porukom izdvaja se kao sinonim za luksuz i eleganciju.
‘Personal touch’ uvijek je nešto što poklon čini iznimnim. Navratite do Miva galerije vina u Novom Zagrebu (Ul. Ede Murtića 2a) i personalizirajte Moët & Chandon šampanjac sa željenom porukom, imenom ili datumom. Bez obzira radi li se o mini boci šampanjca za intimne trenutke ili impozantnoj većoj boci posebne proslave, svaka postaje jedinstvena i unikatna.
PERSONALIZACIJA KAO ZVIJEZDA OVOGODIŠNJIH BLAGDANSKIH POKLONA
Moët & Chandon šampanjac sam je po sebi sinonim za luksuz, a personalizacijom dobiva dodatnu notu sofisticiranosti i čini ga savršenim darom za blagdane ili novogodišnje proslave. Personalizirani šampanjac kao poklon nije samo estetski dodatak – on nosi i emotivnu vrijednost. Poruka koja se ispisuje na bocu ostaje kao uspomena i podsjetnik na poseban trenutak koji će se čuvati u sjećanju. Iznenadite svoje najbliže ovim jedinstvenim darom i stvorite trenutke koji će trajati zauvijek.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.