Ovakve tenisice još nismo vidjeli: Trostruka suradnja tri slavna brenda donosi cool siluetu
Nike i sacai veću su surađivali, a sad im se pridružio i legendarni brend Jean Paul Gaultier.
17 studenoga 2023
Jean Paul Gaultier
17 studenoga 202311:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Sve koji prate svijet tenisica zanimat će kako izgleda otkačena nova silueta nastala u suradnji čak tri poznata potpisa. Brendovi Nike i sacai već su surađivali u prošlosti, a sada im se pridružila slavna francuska kuća Jean Paul Gaultier koja je suradnju začinila svojom dozom prepoznatljive luksuzne otkačenosti.
Tenisice Nike x sacai x Jean Paul Gaultier uistinu su nešto posebno, a svjetlo dana ugledat će uoči najromantičnijeg praznika u godini.
Tenisice Nike x sacai x Jean Paul Gaultier pravo su modno osvježenje
Brendovi Nike i sacai imaju prilično dugu povijest suradnji prilikom kojih su nastale kolekcije koje bi se baš svaki put rasprodale. Kao što modni znalci dobro znaju, tenisice LDWaffle najpopularnija su silueta iz te suradnje.
Sada taj duo podiže svoju kolaboraciju na višu razinu udružujući se s modnom kućom Jean Paul Gaultierom. Trosmjerna modna suradnja nije tako česta u svijetu mode no ovaj se put pokazala kao pun pogodak.
Kuća Jean Paul Gaultier nedavno se udružila s modnom kućom Jimmy Choo i ta je suradnja podigla veliku prašinu zahvaljujući odličnoj modnoj kampanji s Kylie Minogue u glavnoj ulozi, a čini se da je legendarni modni brend u 2024. odlučio osvojiti i svijet street style mode uz tenisice kreirane uz pomoć moćnih suradnika.
Što novo donose tenisice Nike x sacai x Jean Paul Gaultier?
Nadolazeća kolekcija vrti se oko Nikeove Waffle siluete s mrežicom u nekoliko nijansi, a tu je i upečatljiv rascjepan džon koji će svakako privlačiti pažnju na gradskom asfaltu. Čini se da će tenisice Nike x sacai x Jean Paul Gaultier izaću u dvije kombinacije boja, neutralnoj i šarenoj no nije potvrđeno hoće li biti još boja.
Cool tenisice nastale u trostrukoj suradnji svjetlo dana ugledat će 22.11.2023., a moći će se kupiti isključivo na službenoj stranici brenda Jean Paul Gaultier.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.