Što stručnjaci kažu? Evo kako pravilno napuniti perilicu za suđe
Temom "perilica za pranje posuđa i kako je pravilno napuniti" pozabavila se, naravno, Martha Stewart.
19 studenoga 2024
Novi Berlingo furgon, Jumpy i Jumper: Citroën započinje novu eru dostavnih vozila!
Istovremenom obnovom Berlingo furgona te modela Jumpy i Jumper, Citroën želi dodatno osnažiti čvrstu poziciju na tržištu. Nova je gama bogatija i raznovrsnija no ikad te je, zahvaljujući snažnijoj i učinkovitijoj ponudi 100% električnih inačica, još više usmjerena na ispunjavanje sve većih potreba profesionalaca za održivom mobilnošću.
Citroën oduvijek prati profesionalce u njihovim svakodnevnim aktivnostima. Od furgona 2CV do Berlingo furgona, od kultnog modela Type H do iznenađujućeg modela My Ami Cargo – marka je oduvijek bila spremna izići iz okvira kako bi osigurala pristupačnu mobilnost za sva poduzeća, ispunila sve njihove potrebe i pridonijela rastu njihova poslovanja.
Bez obzira na to radi li se o samostalnom poduzetniku, MSP-u ili multinacionalnom poduzeću, Citroën ima rješenja za ispunjenje svačijih potreba. Marka sad nudi najširu i najraznolikiju gamu gospodarskih vozila na tržištu. Citroën nudi velik izbor zapremnina, od 0,5 m3 modela Ami Cargo do 17 m3 modela Jumper, kao i bogat izbor motora: s unutarnjim izgaranjem, na električni pogon pa čak i na vodik.
Široka i raznolika gama u kojoj se odražavaju vrijednosti marke Citroën: izuzetna udobnost i pametan dizajn koji u potpunosti iskorištava svaki kubični centimetar.
Zahvaljujući učinkovitoj gami, Citroën je izgradio bliske i pouzdane odnose s profesionalnim kupcima koje održava kroz europsku mrežu stručnjaka za laka gospodarska vozila. Citroën je jedan od glavnih igrača kad je riječ o lakim gospodarskim vozilima te od 2022. drži 8,3% tog tržišta u Europskoj uniji. Modeli Ami Cargo, Berlingo furgon, Jumpy i Jumper čine 30% ukupne prodaje marke.
Kao mjerilo za tržište furgona, Berlingo furgon dobiva novi Citroën potpis. Optimizirana je udobnost u vožnji, a doseg vožnje ë-Berlingo furgona s nultom stopom emisije povećan je za 20% na 330 km (mješoviti ciklus WLTP, u postupku homologacije)
Citroën je još od furgona 2CV jedan od glavnih igrača na ovom vrlo konkurentnom tržištu. Tri uzastopne generacije Berlingo furgona nastavljaju ispunjavati potrebe profesionalaca. Novi Berlingo furgon stigao je do nove prekretnice.
Na vanjskom dizajnu novog Berlingo furgona vidljive su najnovije značajke dizajna marke, a odlikuje se okomitijim prednjim krajem koji je posve redizajniran – od prednje maske do odbojnika i prednjih svjetala. Zahvaljujući tomu, Berlingo furgon odiše snažnijom osobnošću te su dodatno naglašene njegova dinamičnost i robusnost. S bočnih su strana promjene uglavnom vidljive na kotačima koji su dobili novi izgled. Dostupna je i nova boja karoserije: Kiama plava.
Redizajniran je i putnički prostor koji je sad opremljen i novom, ergonomičnijom armaturnom pločom. Unaprijeđena je i kvaliteta završne obrade. U novu armaturnu ploču ugrađen je novi 10-inčni dodirni zaslon visoke razlučivosti (vidjeti u nastavku). Upravljač je također nov i u njega su ugrađene komande regulatora brzine i audiosustava. U električnoj su inačici iza upravljača smještene i polugice za upravljanje prikupljanjem energije ovisno o trenutačnoj razini napunjenosti.
Bez obzira na to je li riječ o osobnom ili gospodarskom vozilu, Citroën udobnost smatra prioritetom. Novi Berlingo furgon kompatibilan je s novim sjedalima Citroën Advanced Comfort®, što će svakako cijeniti svi profesionalci koji svakodnevno satima sjede za upravljačem. Sjedala Advanced Comfort® ekskluzivno su dizajnirana za Citroën i dostupna u novom Berlingo furgonu. Konstruirana su s posebnom pozornošću te uključuju posebnu bočnu potporu, pjenaste obloge i presvlake od visokokvalitetne tkanine.
Udobnost korisnika ključna je za optimalno profesionalno iskustvo. Zato novi Berlingo furgon ubrzava korak kako bi korisnicima ponudio najnaprednije tehnologije koje olakšavaju svakodnevni život. Kad je multimedijski sadržaj u pitanju, sve se promijenilo:
Veća udobnost znači i manji napor vozača. Zato je novi Berlingo opremljen brojnim novim sustavima za pomoć u vožnji.
Da bi ispunio potrebe svih profesionalaca, Citroën nudi bogat izbor motora za novi Berlingo furgon. Izbor motora s unutarnjim izgaranjem uključuje PureTech benzinski motor sa 110 KS i dizelske motore BlueHDi sa 100 KS i 130 KS. Model ë-Berlingo zadržao je posve električni motor koji razvija 100 kW (136 KS) i ima najveći okretni moment od 270 Nm, u kombinaciji s novom baterijom od 50 kWh.
Zahvaljujući poboljšanoj učinkovitosti, doseg ë-Berlingo furgona s nultom stopom emisija sada postaje mjerilo u segmentu: može prijeći do 330 km (mješoviti ciklus WLTP, u postupku homologacije) što je 20% više no prethodni model. Doseg se može optimizirati zahvaljujući novom sustavu regenerativnog kočenja s tri različite razine regeneracije kojima se upravlja uz pomoć polugica na upravljaču.
I dalje su dostupna tri poznata načina vožnje, ovisno o tome kako se vozilo upotrebljava: Eco za postizanje najvećeg dosega, Power za maksimalne performanse i Normal.
Ë-Berlingo furgon opcijski je dostupan s toplinskom pumpom koja zimi održava toplinu u putničkom prostoru bez potrebe za napajanjem iz baterije, čime pridonosi maksimalnom povećanju dosega.
Ë-Berlingo furgon serijski je opremljen trofaznim OBC (on-board charger) pretvaračem na vozilu od 11 kW.
Punjenje na zidnoj punionici WallBox do punog kapaciteta traje 7,5 sati. Upotrebom zidne punionice WallBox od 11 kW to se vrijeme skraćuje na 5 sati. Ë-Berlingo furgon na samom je vrhu segmenta kad je riječ o trajanju bržeg punjenja: polusatnim punjenjem na javnoj punionici snage 100 kW kapacitet baterije povećava se s 20% na 80%.
Novi Berlingo furgon zadržao je modularnost i teretni kapacitet koji su proslavili njegova prethodnika. Dostupan je u izvedbi s dva ili tri sjedala te u dvije duljine (M – 4,40 m i XL – 4,75 m), bez obzira na odabranu vrstu motora. Ukupan teretni kapacitet iznosi 4,40 m3, a nosivost 1 tonu (780 kg za električnu inačicu). Naravno, Berlingo furgon i dalje je dostupan s produljenom kabinom. Naslon središnjeg sjedala može se preklopiti i iskoristiti kao radna površina, a bočno sjedalo može se preklopiti radi prijevoza duljeg tereta.
Novi Citroën Jumpy postavlja mjerila kada je riječ o svestranosti zahvaljujući svojim kompaktnim dimenzijama, udobnosti bez premca i sigurnosnim značajkama, kao i sve konkurentnijem izboru pogonskih sklopova – od dizelskih motora BlueHDi do pogona na vodik. A tu je i još učinkovitiji ë-Jumpy.
Novi Jumpy, furgon koji može sve! Prostran je, ima teretni kapacitet do 6,6 m3, kompaktne dimenzije koje mu omogućuju okretnost u gradovima (krug okretanja od 12,4 metra i visina od 1,9 m) te snažan pogon zbog kojeg se jednako dobro snalazi i na otvorenoj cesti. Sve ga to čini prikladnim za svaku upotrebu. Povrh toga, njegov ga novi dizajn čini još privlačnijim.
Novi Jumpy krasi obnovljeni prednji kraj, a odbojnik mu je optimiziran kako bi se postigao bolji dizajn i aerodinamička svojstva. Tu su još i nova LED prednja svjetla te najnovija prednja maska s novim potpisom marke. Na bočnim stranama vozila ovaj obnovljeni dizajn upotpunjuju nove boje naplataka i nova Titanium siva boja karoserije.
Nova elegantna armaturna ploča ima novi dizajn, pretince i još je praktičnija. Povećane su dimenzije postojećih pretinaca za odlaganje i dodani su novi, na primjer na gornjem dijelu ploče sad su smješteni držači za čaše dizajnirani tako da u njih možete pohraniti i pametni telefon, a tu je i novi pretinac za tablet-računala. Jumpy je u punom smislu riječi ured na kotačima. Upravljač je nov i uključuje različite komande (sustavi za pomoć u vožnji, telefon, radio itd.) i može se grijati.
Dizelski, posve električni pa čak i na vodik: različiti motori kojima se može opremiti Jumpy ispunjavaju potrebe i ograničenja svih profesionalaca.
Dizelski motori BlueHDi snažni su i štedljivi te dostupni sa širokim rasponom snage: 120 KS i 145 KS u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, 180 KS sa 8-stupanjskim automatskim mjenjačem (dostupan i na motoru BlueHDi 145). Motor na vodik s gorivnom ćelijom omogućuje mobilnost s nultom stopom emisije i izdašan doseg od više od 400 km (mješoviti ciklus WLTP, u postupku homologacije).
Ë-Jumpy, s motorom snage 100 kW (136 KS), i dalje je dostupan s dvije vrste baterija. Baterija kapaciteta 50 kWh omogućuje doseg od 224 km, što je savršeno za, na primjer, svakodnevnu dostavu u gradskim središtima. Ë-Jumpy s baterijom kapaciteta 75 kWh sad ima doseg do 350 km – 20 km više no u prethodnom modelu, čime jamči optimalnu svestranost.
Ë-Jumpy serijski je opremljen trofaznim OBC (on-board charger) pretvaračem na vozilu od 11 kW.
Na zidnoj punionici WallBox snage 7,4 kW, baterija od 50 kWh može se potpuno napuniti za 6 sati i 40 minuta. Baterija od 75 kWh može se potpuno napuniti za 11 sati i 20 minuta. Na zidnoj punionici WallBox od 11 kW, baterija od 50 kWh može se potpuno napuniti za 4 sata i 50 minuta. Baterija od 75 kWh može se potpuno napuniti za 7 i pol sati. Brzi punjač od 100 kW omogućuje punjenje baterije od 0 do 80% kapaciteta za samo 38 ili 45 minuta.
Novi Citroën Jumpy Furgon dostupan je u dvije duljine, M: 4,98 m i L: 5,33 m te 2 izvedbe: furgon i produljena kabina s 5 ili 6 sjedala.
Opremljen jedinstvenim značajkama u segmentu, novi Jumper podiže sustave za pomoć u vožnji, povezanost i udobnost na novu razinu. Njegova je ponuda dizelskih motora u velikoj mjeri obnovljena kako bi se profesionalcima ponudila još veća učinkovitost i niži operativni troškovi.
Novi Jumper najrobusnije je lako gospodarsko vozilo marke Citroën, s nosivošću do dvije tone. Opremljen je nizom inovativne opreme (kakva se obično viđa u osobnim vozilima), čime jamči savršene uvjete za svakodnevan rad.
Prednji kraj novog modela Jumper redizajniran je kako bi se dodatno naglasila snažna osobnost tog modela, a istovremeno zadržale njegove aerodinamičke značajke. Odbojnik, prednja maska (sad u boji karoserije) i retrovizori redizajnirani su s tim na umu. Crni donji dio dodatno je ojačan da bi se poboljšala zaštita vozila u slučaju udara. Elegantnija nova LED prednja svjetla učinkovitija su za 30% od halogenskih prethodnika. Redizajnirana su i stražnja svjetla.
Putnički prostor novog Jumpera odlikuje se novom armaturnom pločom, redizajniranom kako bi se poboljšale ergonomske značajke i postigao elegantniji stil, te novom digitalnom instrumentnom pločom i velikim središnjim zaslonom (vidjeti u nastavku). Obnovljeni su i upravljač, ručica mjenjača i obloge vrata.
Novi Jumper više no ikad odgovara svim namjenama te je opremljen motorima koji spajaju performanse i učinkovitost.
Novi 2,2-litreni dizelski motor dostupan je s trima razinama snage: 120 KS, 140 KS i 180 KS, sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Po prvi je put uz nadoplatu dostupan 8-stupanjski automatski mjenjač za motore BlueHDi 140 i 180.
Novi Citroën Jumper dostupan je u širokom rasponu konfiguracija koje ispunjavaju sve potrebe profesionalaca. Dostupne su dvije duljine međuosovinskog razmaka (3,45 m i 4,04 m), a furgoni obloženi limenim stranicama dolaze u tri duljine (L2, L3 i L4) i ukupno šest konfiguracija karoserije u rasponu od 10 do 17 m3. Kako bi poslužio kao osnova za specifične prerade, novi Jumper s međuosovinskim razmakom od 4,04 m također je dostupan s jednostrukom kabinom u duljinama L3 ili L4 i s dvostrukom kabinom u duljinama L3 ili L4.
David Shiner, jedan od najvećih klaunova svijeta, donosi nezaboravnu predstavu Komik Motion u Zagrebu, Rijeci i Sisku!
21 studenoga 2024
Ana Gruica oduševila pratitelje plesom i vježbama uz Siu: "Brutalno vojnički, samo jako!"
21 studenoga 2024
Knjiga 'Hip-hop je povijest' vodi nas kroz 50 godina glazbenog pokreta, uz osobne anegdote i detaljnu analizu ključnih trenutaka žanra.
21 studenoga 2024
Anja Alavanja otkrila recept za shashuku, savršeno jelo za svaki obrok.
21 studenoga 2024
Slavko Sobin obilježio je rođendan na Tenerifima uz planinarenje i spektakularne prizore.
21 studenoga 2024