Tko tu koga kopira? Nova modna kolekcija Kylie Jenner već je skandalozna
Kylie Jenner prije nepunih mjesec dana otkrila je da pokreće modnu liniju pod nazivom Khy, a već je izbacila i novu kolekciju. Ipak, mnogi su nezadovoljni...
15 studenoga 2023
INSTAGRAM: @KHY
15 studenoga 202321:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Nova modna kolekcija Kylie Jenner pod nazivom Khy već podiže puno prašine, i to ne zbog fantastičnog dizajna. Dok je linijom šminke koju je pokrenula s nepunih 18 godina promijenila svijet kozmetičke industrije i postala prva samoostvarena milijarderka na svijetu, njezina linija odjeće počela je uz malo drugačiju priču.
Legendarna modna kuća Betsy Johnson već ju je optužila da joj je ukrala koncept, a sada se šuška da se bogato inspirirala radom Kanyea Westa od kojeg je “posudila i suradnike”.
Modna kolekcija Kylie Jenner već ima drugu kolekciju u samo mjesec dana
Kylie Jenner vratila se s još jednom Khy kolekcijom nakon što je brend debitirao na modnoj sceni početkom ovog mjeseca. Unatoč mješovitim kritikama i optužbama Betsy Johnson koja tvrdi da je koncept kopiran, Khy je izbacila sportsku kolekciju nastalu u suradnji s kreativcima iz tvrtke Entire Studios – poznatima po svom radu s brendom YEEZY Kanyea Westa.
Nakon rasprodane prve kolekcije Kylie Jenner, u kojoj su prevladavali komadi od umjetne kože, u novoj kolekciji dizajneri Sebastian Hunt i Dylan Richards fokusirali su se na funkcionalnu estetiku casual komada bogato inspiriranih sportskom luxe modom.
Modna kolekcija Kylie Jenner osmišljena je za aktivnu zimu
Modna kolekcija Kylie Jenner stiže baš na vrijeme za opremanje zimske garderobe, a puna je puffer jakni, prsluka i komada koji se mogu nositi na više načina.
U fokusu su plava, bijela i crna boja, a tak monokromatski pristup neke pak podsjeća na kolekcije brenda SKIMS, njezine polusestre Kim Kardashian.
Kolekcija će biti dostupna od 15. studenog 2023. na službenoj stranici modnog brenda Khy,a pretpostavlja se da će se, usprkos negativnim komentarima, i ona brzo rasprodati.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.