Zagrebačka Cibona bila je, baš kako se i najavljivalo, pretijesna za sve one koji su ovaj petak odlučili provesti na koncertu Vesne Pisarović.
Više od šest tisuća razdraganih fanova jedne od naših najpopularnijih pop pjevačica potvrdilo je svojim dolaskom ono o čemu se mjesecima govori po glazbenim kuloarima, a to je da je Pisarović svojim velikim “comebackom” na hrvatsku scenu potvrdila sada već kultni status koji uživa među svojim poklonicima. Oni više nisu samo generacija koja je tamo dvije tisućitih, u jeku Vesnine popularnosti, živjela svoje najljepše i najbezbrižnije mladenačke dane.
Ta publika je odrasla i ostala s njom tijekom godina, no njima se na jučerašnjem koncertu pridružila i ova nova, mlađa, sasvim nova generacija koja je Pisarović prigrlila kao svoju od prvog povratničkog nastupa, iako mnogi od njih u vrijeme njezinih najvećih uspjeha nisu bili rođeni.
I ne, nije to u njezinom slučaju samo nostalgija za nekim ljepšim i prošlim vremenima, iako je ona sigurno prisutna, riječ je zapravo o najvećem priznanju koje jedan glazbenik može dobiti u svojoj karijeri i prava potvrda vrijednosti.
Koncert u Ciboni bio je glazbeno putovanje kroz Vesninu karijeru, obilježenu brojnim hitovima, danas već evergreenima, poput Da znaš, Jutro donosi kraj, Da sutra umrem, Dolje na koljena, Sasvim sigurna i brojnim drugima, proizašlih mahom iz kreativnog pera Milane Vlaović, danas naše cijenjene spisateljice i kolumnistice.
Zanimljivo je da se koncert događa točno pet godina nakon što je 10. studenog 2018. godine prvim povratničkim koncertom odškrinula vrata povratku na pop scenu. No, ovaj koncert u Ciboni, potvrđuje i sama pjevačica, velika je prekretnica i početak nastavka jedne velike karijere duge sada već impresivnih četvrt stoljeća i obilježene s čak deset albuma, pet u pop i pet u jazz žanru. Ovih je dana izdala jedanaesti, ovaj put sa sevdah pjesmama, a onaj koji publika najviše iščekuje, s pop prizvukom, također samo što nije.
„Ova večer je za mene velika iz više razloga. Novi početak. Jedna divna večer i jedan veliki, veliki koncert. Sve se fuzioniralo na najljepši način, od organizacije i produkcije, mog benda, generacija koje su kao jedna disale zajedno i pjevali sa mnom od prvog do zadnjeg stiha, do činjenice da je sve bilo obojeno tom jednom humanom notom, budući da je koncert dio projekta Pokaži srce, koji se brine o mladim sportašima i unaprjeđenju njihovog zdravlja“ – nije krila emocije pjevačica nakon što je sve završilo. I u pravu je.
Svi koji su tu večer došli, složit će se da je organizacija bila sjajna. Sve je bilo na nivou najvećih arena, od impresivne bine s video zidom, sve do rasvjete koja je pjevačici, ne krije to, često od presudne važnosti na koncertima.
Upravo je dobar “light” ono što čini razliku jer doprinosi dojmu i pojačava čaroliju druženja starih znanaca uz pjesme, koje su svi u glas pjevali cijelu večer, od prvog do zadnjeg stiha. Sjajna je ovo uvertira u Vesnin novi pop album, koji već dugo najavljuje i koji je zapravo jedino ono što u ovom trenutku nedostaje.
Na pozornici joj se u jednom trenutku pridružila i naša mlada pjevačica i kantautorica Nika Turković kao gošća iznenađenja, što je posebno raznježilo publiku, ali i pokazalo vrlo sličan glazbeni senzibilitet ove dvije sjajne pjevačice i interpretatorice. Zanimljivo je da Pisarović na ovom koncertu nije izvela samo pjesme iz svog bogatog opusa, već i obrade pjesama nekih poznatih glazbenika, a do kraja ih je razgalila izvedbom hita “Nikoga nisam volio tako”Miše Kovača.
A upravo je Mišo, zanimljivo je, održao prvi u nizu koncerata u sklopu spomenutog projekta Pokaži srce koji već dugo skrbi o mladim sportašima na različite načine. Ovaj put, kao dio iste priče, Nogometni savez Zagrebačke županije, postao je bogatiji za vrijedni automatski vanjski defibrilator, uređaj koji spašava živote, a sudeći prema viđenom, to je samo početak nekih budućih, velikih priča s istom namjerom.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.