UJE oil bar, jedinstveni restoran smješten u srcu Splita, nedavno je ugostio iznimno uspješno okupljanje koje je privuklo širok spektar sudionika relevantnih za turizam. Ovaj značajan događaj, koji je održan u prostorijama restorana UJE oil bar, bio je simbol zajedništva i sinergije među različitim sudionicima turističkog sektora.
Upravo ovaj jedinstveni restoran okupio je niz važnih partnera iz različitih segmenata turističke industrije, uključujući agencije, dobavljače, predstavnike Turističke zajednice, Županije i Grada, vodiče, vlasnike restorana, direktore hotela, iznajmljivače, makro i mikro poduzetnike, istaknute stručnjake za maslinovo ulje te druge ključne sudionike.
Među značajnim osobama koje su podržale ovaj događaj bili su Joze Tomaš iz Hrvatske gospodarske komore, Alijana Vukšić, direktorica Turističke zajednice grada Splita, Martin Bućan iz Splitsko-dalmatinske županije , kao i dr. sc. Maja Jukić Špika iz Instituta za jadranske kulture i melioraciju krša.
Također su se istaknuli direktori hotela, vlasnici restorana i barova kao što su, Zrno Soli, Galerija, Ave i drugih, te vlasnici obrta koji su ključni čimbenici napretka, uključujući praonice, papirnu galanteriju i ugostiteljsku opremu. Važnost ovog događaja dodatno je naglašena podrškom dugogodišnjih partnera za hranu i piće kao što su Metro, Centaurus, Gligora, Velpro i Vino Like, uz sudjelovanje ostalih vinara.
Također su se pridružile i brojne agencije i lokalni vodiči čiji doprinos turističkom uspjehu ne smije biti zanemaren.
U sklopu događaja, svaki partner je imao priliku predstaviti svoje proizvode i usluge. U jednom od prostora posjetitelji su mogli uživati u dalmatinskim specijalitetima poput sipe boba, slanutka s molom i bakalara bianco. Partner Gligora je predstavio selekciju svojih sireva u drugom prostoru, dok su u trećem prostoru predstavnici Vino Like-a bili dostupni za savjete i objašnjenja o njihovim vinima , gdje su se vina usklađivala s ponuđenom hranom.
Posebno zanimanje izazvala je stručnjakinja za maslinovo ulje, dr. sc. Maja Jukić Špika, koja je educirala posjetitelje i govorila o važnosti maslinovog ulja u Gastro shopu. Partner Metro je impresionirao posjetitelje prezentacijom svoje bogate ponude ribe, koju je pripremio i poslužio chef Branimir Prnjak iz Zrna Soli.
Njegove kreacije poput pržene riže s tatarom od tune s ljutim umakom i bučinom majonezom, cannoli od lubina punjeni paštetom od bakalara, te tacosi sa usoljenim lubinom, emulzijom od limuna i acetom balsamicom naišla su na izuzetan interes među posjetiteljima.
Ovaj događaj u restoranu Uje oil bar, unutar Dioklecijanove palače, još jednom je istaknuo važnost sinergije i partnerstva među svim dionicima turističkih djelatnosti, stvarajući snažnu platformu za daljnji razvoj turizma u regiji.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.