Glavna zvijezda druge večeri bio je Zoran Aragović koji stoji iza branda BiteMyStyle, a samostalnom je revijom predstavio kolekciju za aktualnu sezonu proljeće/ljeto 2023.
Dizajner je i ove sezone ostao dosljedan svojoj estetici pa tako nova kolekcija obiluju bojama, printevima i njihovim neobičnim kombinacijama. Inspiracija su bile osamdesete, elementi hipi mode te devedesete godine. Kolekcijom dominiraju lepršave forme, haljine i košulje koje se vežu u mašne, tkanine bogate šljokicama kao podsjetnik na disco eru ali i traper u intenzivnoj pink boji kao i u efektnom printu zvjezdica. Kroz kolekciju se provlače i hlače šireg ležernog kroja u neonskim bojama, kao i trenutno vrlo moderne trapezice. Dizajn je vrlo nosiv te se lako kombinira za dnevne ali i večernje prilike.
Aragović se okušao u dizajnu i muških modela pa je tako pistom prošetalo nekoliko upečatljivih kreacija u dnevnim casual varijantama i to bomber jakne, kratke traper hlače te košulje neobičnog printa, kao i sportska varijanta s prepoznatljivim BITE ME natpisom. “Htio sam iznenaditi publiku i s nekoliko muških modela i jako me veseli što već stižu narudžbe tako da možda za jesen pripremim i kompletnu mušku kolekciju“ – najavljuje Zoran Aragović.
Odjeća je upotpunjena pismo torbicama neklasičnih dimenzija kao i trendovskim „bucket hat“ šeširićima od trapera i glittera. Od tkanina je, uz nezaobilazni traper, korišteno mnogo lepršavih viskoza, žoržeta, batista i printanih popelina. Predstavljeno je i nekoliko jednobojnih komada poput kombinezona s volanima i širokim nogavicama u crvenoj boji te maxi haljina u kraljevsko plavoj boji. I ovaj put nezaobilazni BITE ME natpis apliciran je na majice i haljine, a svako slovo je ručno izrezano od različitih tekstura i boja tkanina kako bi se postigao zanimljivi patchwork efekt.
Modna revija održana je u partnerstvu s aROMA Gelatom, napravljenom od 100% prirodnih sastojaka. Ova je ljubavna priča posebno zasladila večer, a nastavit će se i kroz cijeli mjesec svibanj diljem Hrvatske. aROMA Gelato Experience Tour sprema se na putovanje u više od 30 hrvatskih gradova, a donosi čisti užitak pravog artizanskog sladoleda koji vodi na najromantičnije i najzabavnije putovanje uz atraktivne sadržaje i interaktivan program. Na mapi aROMA Experience Gelato Toura nalaze sve regije uz hrvatsku obalu – od Istre, Kvarnera, Zadra i Šibenika pa sve do Splita, Dubrovnika i otoka. Zoran Aragović je dodatno začinio ovu slatku putujuću priču svojim modnim potpisom dizajnirajući haljine.
Partneri trećeg izdanja Ateliera su OPEL, Z centar, Jana Vitamin, De Longhi, Profokus, Cotril, Salon Premium, aROMA, Absolut, Antonio Dodić, Hespo, Teta Violeta, Aura te Alibi produkcija. Za šminku i frizuru modela pobrinuo se Profokus i Cotril iz Studia Premium.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.