Spot je sad u montaži, a do konačne verzije Jakša ima pun raspored sa svirkama, što sa svojim omiljenim saksofonom, projektima sa Nenom Belanom, ali se sprema I za koncert sa Dalekom obalom koja možemo slušati već ovaj petak 03.11.2023 u Tvornici Kulture u Zagrebu.
Jakša Jordes frontmen Daleke obale, inače vrhunski saksofonist, prošlog je vikenda u Kožinu kraj Zadra, snimio spot za pjesmu “Neverland” sa svojeg novog albuma“Saxoholic”.
U spotu jednu od glavnih uloga ima i automobil- Ford XB Falcon GT351, inače najpoznatijem po ulozi u filmu “Pobješnjeli Max”, a jedan je od ljubimaca Jakšinog prijatelja Emila Ivezića. – Auto nema servo, a ima 600 konjskih snaga.
Kada daš malo gasa, ‘pleše’ lijevo-desno, sve me boli od snimanja, moraš uvijek volan čvrsto držati. A troši između 30 i 40 litara na sto kilometara. Buka je unutra neopisiva, pa taj auto riga vatru – otkrio je Jordes. Vozio ga je tamo ni manje ni više nego Mel Gibson.
Puno su mu pomogli I članovi MK Divlje svinje,koji su u spotu pripomogli motociklima, a u snimanju i Extreme Enduro iz Solina. “Teško bih sve to snimio bez njih, bili su tu i stari motocikli, a i njihovo iskustvo. Mislim da je dobro ispalo, našli smo neku čistinu, tako da je djelovalo kao da smo u Australiji” dodao je Jakša koji je zaslužan I za režiju spota, producent je Dinko Čvorić Doringo, a direktor fotografije je Igor Bogdanović.
“Bila je to ozbiljna organizacija svega, vučna služba je bila tu, ‘brdo’ ljudi. I svi su se rado odazvali kad sam objasnio o čemu je riječ, drago mi je da nisam samo ja zaluđen ‘Mad Maxom’ Na “filmski set” su mi uletili I dugogodišnji prijatelji, Krešimir Radić, Ive Županović I Hrvoje Čirjak, te moja menagerica I desna ruka Vlasta Škrbina. Moram se zahvaliti I apartmanima Miluška iz Sv.Filipa I Jakova te Locanda Food House and Baru iz Kožina na podršci” dodaje Jordes.
Spot je sad u montaži, a do konačne verzije Jakša ima pun raspored sa svirkama, što sa svojim omiljenim saksofonom, projektima sa Nenom Belanom, ali se sprema i za koncert sa Dalekom obalom koja možemo slušati već ovaj petak 03.11.2023 u Tvornici Kulture u Zagrebu.
Prvo izdanje Sjever media & design festa, koji se 24. i 25. travnja održava na Sveučilištu Sjever u Koprivnici, uspješno je započelo danas, okupivši gotovo tisuću gostiju, studenata i stručnjaka iz svijeta dizajna, medija i kreativnih industrija. Festival, koji se odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija, Grada Koprivnice i Googlea, privukao je vodeće stručnjake, dizajnere, medijske profesionalce i kreatore, a program obuhvaća brojne panele, predavanja i radionice koji slave kreativnost i sadržaj s pečatom.
U utorak 29. travnja u terminu od 23:15 sati na Prvom programu Hrvatske televizije (HRT– HTV1) pogledajte posljednju epizodu ove sezone emisije „Razgovor s razlogom“ urednice i voditeljice Morane Kasapović.
David Peranić jedini je hrvatski stručnjak za digitalni marketing koji je dobio priliku gostovati na HeroConf & BrightonSEO - središnjem europskom događanju koje svake godine okuplja vodeće profesionalce iz svijeta digitalnog oglašavanja i SEO industrije.
Jedan od najuspješnijih filmova prošle godine „Konklava“ možete ekskluzivno ponovno pogledati od 24.4. do 7.5. u CineStaru i ostalim kinima u distribuciji Blitz filma.
Sa svojih 100 godina u 2025., Esplanade ostaje simbol zagrebačke elegancije, otpornosti i zajedništva. Od svojih veličanstvenih početaka do dinamične sadašnjosti, hotel Esplanade dokazuje da neke stvari s godinama doista postaju sve bolje.
L'Oréal Grupa objavila je da su sve njezine operativne lokacije u Europi, odnosno tvornice, distribucijski i istraživački centri te uredi, uključujući i ured u Hrvatskoj, prešle na 100% korištene energije iz obnovljivih izvora. Ovaj važan korak dio je L'Oréalove strategije održivosti i ambicioznih planova do 2030. godine. Europa ima važnu ulogu u globalnom poslovanju kompanije, s 19 od ukupno 38 tvornica, od kojih se 11 nalazi u Francuskoj.
Dan planeta Zemlje nosi snažnu poruku i podsjetnik je svima nama: naš odnos prema planeti oblikuje našu budućnost. Važno je da se ne zadržimo samo na riječima već donesemo male svakodnevne odluke koje stvaraju kolektivni efekt. Klimatske promjene, gubitak bioraznolikosti i prekomjerno korištenje resursa zahtijevaju naše djelovanje. Dan planeta Zemlje zato više nije samo datum – on je snažan podsjetnik da je promjena nužna.
Ove sezone Jana Nails donosi najtraženiju kolekciju trajnih lakova koja briše pravila i daje ti slobodu da mijenjaš uloge kako god poželiš - jer svaki dan biraš svoju priču!