Da najveći trend sezone jesen i zima 2023. više nije samo odjeća, već i stav onoga tko je nosi, najavili su svojim revijama svi vodeći dizajneri današnjice, od Armanija, preko Loewea i Bottege Venete, pa modnim pistama već nekoliko sezona, a u ovoj pogotovo, vladaju modeli koji nam izgledaju nekako blisko i nekako svakodnevno. Jesenska kolekcija Aleksandre Dojčinović prati tu priču.
Jesenska kolekcija Aleksandre Dojčinović nastavak je uspješne modne priče
Hrvatska dizajnerica Aleksandra Dojčinović, koja je u jesen prvo krenula pojavljivanjem u rujanskim izdanjima američkog i britanskog Voguea, najprodavanijim brojevima Conde Nasta, najveće globalne mas medijske kompanije kada su u pitanju časopisi niže uspjeh za uspjehom. Potom je, zahvaljujući Fani Stipković koja se za nekadašnjeg nogometnog superstara Fernanda Hierra udala u divnoj vjenčanici iz njezinog multibrand wedding butika Le Concept by Alex, izašla na naslovnicama svih vodećih hispano i latinoameričkih medija.
Sjajan uvod u hladne dane nastavila je ovih dana novom Lei Lou kolekcijom koja, dakle, u svojoj jednostavnosti, izrađena od najfinijih tkanina i ukrojena do savršenstva, baš kao i kod njenih svjetski poznatih kolega, u potpunosti naglašava karakter one koja ju nosi. Modeli koje je Aleksandra pripremila za jesen i zimu, a odnosi se to ponajprije na divne kapute, jakne i poslovne kombinacije, mogu se, zahvaljujući minimalizmu kojim odišu, ponavljati nebrojeno puta, a isto vrijedi i za nove modele cipela i čizama, među kojima su apsolutne zvijezde novi modeli čizama za snijeg, koje prizivaju zimske radosti i toplu čokoladu negdje na planini već na prvi pogled. Sjajne modne igre bez granica Aleksandra ovaj put naglašava nakitom i statement naočalama iz svoje optike La Vie, a oni rijetki komadi s printom dovoljno su posebni sami po sebi da im dodaci gotovo i ne trebaju.
U Ilici 15 već neko vrijeme nije samo Lei Lou butik. Aleksandra je postojeći prostor proširila na susjedni i danas na istoj adresi, na čak 850 kvadrata čistog luksuza, u jednom od najljepših multibrand butika u ovom dijelu Europe koji, uz moderno dizajnirani web shop, danas nudi sve što moda predstavlja u jednom.
Osim već spomenutih komada vlastitog dizajna, u sklopu wedding multibrand butika Le Concept by Alex, buduće mladenke mogu pronaći apsolutno sve što im treba za najsretniji dan u životu, od vjenčanica najpoznatijih svjetskih kuća, preko accessoiresa, sve do poklona, među kojima prednjače oni s potpisom Selettija i Assoulina. Riječ je o capsule selekciji najfinijeg porculanskog posuđa, koje je već više od pola stoljeća sinonim elegancije s twistom. S druge strane, knjige i svijeće nešto mlađeg Assoulinea, prvog luxury branda kada govorimo o kulturi, već godinama ne silaze s wishlista svih zaljubljenika u suvenire i putovanja.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.