Nikad luksuzniji modeli iz kolekcije jesen/zima 2023. Diane Viljevac obećavaju uzbudljivu sezonu
Još jedno impresivno postignuće renomirane dizajnerice najpopularnijih haljina u Hrvatskoj stiže nam kroz kolekciju jesen/zima 2023. koja odiše hrabrim kombinacijama i unikatnim modelima s ručno rađenim aplikacijama, stvarajući atmosferu luksuza dostojnu najprestižnijim eventima za koje se traži ozbiljna priprema.
Diana Viljevac odavno se prometnula u dizajnericu izuzetno širokog opsega djelovanja stvarajući i haljine za svaki dan, modne dodatke, modele za posebne prigode, kao i odjevne predmete koji su prava umjetnost u obliku haljina, ali dočekala je baš kraj 2023. da nas iznenadi do sad neviđenom dozom luksuza i glamura kroz kolekciju koja svakim modelom raste do razina koje rijetko viđamo na našoj modnoj sceni.
Nova kolekcija Diane Viljevac oduševila je fashionistice
Za hrabar potez kreiranja modela koje ne viđamo svakodnevno odlučila se, kako kaže, uvidjevši da su Hrvatice spremne za eksperimentiranja s modom i još jednom hvali modni ukus domaćih žena kojima je u prirodi spajati estetiku i funkcionalnost: „U svakoj kolekciji trudim se pružiti raznolikost kako bi svaka žena pronašla model za sebe, ali ovoga puta izbor je proširen haljinama obilježenima dozom ekstravagancije jer osjećam da smo spremne za pomicanje granica. Znam da je dizajniranje kolekcije jednostavnih, minimalističkih modela sigurna zona, ali ovu godinu želim završiti bez granica svoje mašte i odlučila sam joj se prepustiti. Osjetila sam potrebu ponuditi našim ženama još više i motivirati ih da naglase svoju ljepotu kroz vrlo unikatan modni izričaj, pritom spajajući ideje iz samih početaka moje karijere s modernim, pročišćenim dizajnom kojemu sam vjerna dugi niz godina“.
Poticanje na eksperimentiranje hrabar je ali i dugo priželjkivan potez popularne dizajnerice čiji dućan, poznat i kao prava modna oaza u srcu glavnoga grada- u Dežmanovoj 4, godinama stvara jedinstvene kombinacije koje viđamo na najvažnijim eventima u Hrvatskoj i Europi, a svojim klijenticama pruža mogućnost sudjelovanja u kreiranju svojih modela uz pomoć stručnog tima koji svojim iskustvom i savjetima stoji na usluzi svakoj ženi koja vanjštinom želi opisati svoju osobnost.
U novoj kolekciji već na prvi pogled ističe se iskorak u zrelo, gotovo tradicionalno viđenje mode, no uz detalje koji su iskustvom dovedeni do savršenstva, Diana Viljevac postiže harmoniju sofisticiranog i modernog, počevši s jednostavnim modelima koji igrom asimetrije razbijaju klasičnu siluetu, sve do haljina elegantnog i raskošnog dizajna kojima je zanimljivim koloritom udahnuta doza suvremene estetike.
Uz 15-ak haljina koje zadovoljavaju sve potrebe jedinstvenog i elegantnog izgleda u kolekciji se ističu i kombinezoni, već dobro poznati i izvrsno prihvaćeni komadi svestrane dizajnerice koja osim izgleda svojih modela pazi i na udobnost i funkcionalnost, vjenčanica glamurozne izvedbe koja će najvažniji dan u životu uljepšati siluetom koja podsjeća na pupanje cvijeća, ali i ekscentričnim haljinama s aplikacijama ručne izrade.
Prepoznatljivost i autentičnost brenda ne vežu se samo uz izgled i dizajn modela već je isto postignuto korištenjem materijala nove generacije koji grle figuru i oblikuju tijelo, dok je odabir boje prepušten željama klijentica. Suvišno je i pitati postoji li favorit kolekcije jer svaka haljina nosi svoju priču: „Za svaki model iz nove kolekcije postoji žena koja će ga nositi baš kako je zamišljeno, zato mi je teško odabrati jedan komad koji bi opisao sve što ova kolekcija predstavlja. Mašta bez granica i oslobađanje od navika i naučenih standarda najbolje se vide u dugim modelima s dozom avangarde, dok su jednostavnije haljine rezultat rada na otkrivanju i isticanju ženstvenosti i elegancije. Mogu potvrditi da svaka haljina ima svoju priču, ali izlaskom kolekcije ona je tek započeta- žene koje će ih nosit će ispisati ostatak stranica onako kako one žele“.
Kolekciju elegantnih modela koji su ispred svog vremena dizajnerica predstavlja i na web shopu www.dianaviljevac.com, na društvenim mrežama, kao i na nezaobilaznoj lokaciji svih ljubiteljica posebnog dizajna, u Dežmanovom prolazu.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.