Terme Sveti Martin jedan od lidera u inovacijama u turizmu sjeverne Hrvatske
Nedavno su Terme Sveti Martin primile i nagradu Big SEE za Kreativnu priču i identitet kao iskustvo. Njihova posvećenost ovom konceptu odražava se i na njihovoj web stranici, gdje su stvorili digitalni prostor za opuštanje bez napadne prodajne komunikacije.
Terme Sveti Martin ponosno su primile nagradu za najbolju Inovaciju u terapijskom spa
programu na Balkan Spa Summit-u u Beogradu. Generalna direktorica, gđa Nuša Korotaj,
zajedno s kolegom iz Turističke zajednice Međimurske županije, g. Rudijem Grulom,
predstavila je jedinstvenu perspektivu na kontinentalni turizam Hrvatske. Nagrada je
rezultat njihovih izvanrednih usluga i Healthness programa koji se temelje na zdravim,
lokalnim, domaćim i održivim vrijednostima.
Na panelima su sudjelovali stručnjaci iz različitih zemalja, uključujući Srbiju, Sloveniju, Grčku,
Bugarsku, Rumunjsku, Mađarsku i Tursku. Nuša Korotaj je predstavila Terme Sveti Martin
kao "zelene" terme i ESG strategiju naglasivši: “Naš jedinstveni Healthness koncept temelji sena antropozofiji Dr. Rudolfa Steinera, koja naglašava ravnotežu između tijela, duha i uma radi postizanja zdravlja i sreće. Našim gostima pružamo autentične usluge i programe koje neće pronaći nigdje drugdje.”
Nedavno su Terme Sveti Martin primile i nagradu Big SEE za Kreativnu priču i identitet kao
iskustvo. Njihova posvećenost ovom konceptu odražava se i na njihovoj web stranici, gdje su
stvorili digitalni prostor za opuštanje bez napadne prodajne komunikacije.
Ova nagrada ne bi bila moguća bez partnerstva s tvrtkama kao što su Rajketing, Borut Kajbič,
Specto, Mitja Božič, Vid Rotar, Maja Danica Pečanić te menadžerskom tvrtkom Best
Hospitality Solutions. Zahvaljujući njihovoj podršci, sadašnji i budući gosti mogu istraživati
prvi Healthness resort u Europi čak i prije rezervacije svog odmora.
Terme Sveti Martin se ističu po inovaciji, inteligentnom dizajnu, ekološkoj osjetljivosti,
održivosti, kulturnoj i društvenoj osviještenosti, funkcionalnosti i ergonomiji, estetici i
osjećajima. Ova nagrada ih pozicionira kao vrhunsku destinaciju koja pruža visokokvalitetne
usluge, nezaboravna iskustva i brigu o okolišu i lokalnoj zajednici. Terme Sveti Martin ovime
ponovo dokazuju kako su jedan od lidera u inovacijama u turizmu sjeverne Hrvatske i
primjer dobre prakse koji svoja znanja spremno dijele sa svima koji dijele iste vrijednosti.
Prvo izdanje Sjever media & design festa, koji se 24. i 25. travnja održava na Sveučilištu Sjever u Koprivnici, uspješno je započelo danas, okupivši gotovo tisuću gostiju, studenata i stručnjaka iz svijeta dizajna, medija i kreativnih industrija. Festival, koji se odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija, Grada Koprivnice i Googlea, privukao je vodeće stručnjake, dizajnere, medijske profesionalce i kreatore, a program obuhvaća brojne panele, predavanja i radionice koji slave kreativnost i sadržaj s pečatom.
U utorak 29. travnja u terminu od 23:15 sati na Prvom programu Hrvatske televizije (HRT– HTV1) pogledajte posljednju epizodu ove sezone emisije „Razgovor s razlogom“ urednice i voditeljice Morane Kasapović.
David Peranić jedini je hrvatski stručnjak za digitalni marketing koji je dobio priliku gostovati na HeroConf & BrightonSEO - središnjem europskom događanju koje svake godine okuplja vodeće profesionalce iz svijeta digitalnog oglašavanja i SEO industrije.
Jedan od najuspješnijih filmova prošle godine „Konklava“ možete ekskluzivno ponovno pogledati od 24.4. do 7.5. u CineStaru i ostalim kinima u distribuciji Blitz filma.
Sa svojih 100 godina u 2025., Esplanade ostaje simbol zagrebačke elegancije, otpornosti i zajedništva. Od svojih veličanstvenih početaka do dinamične sadašnjosti, hotel Esplanade dokazuje da neke stvari s godinama doista postaju sve bolje.
L'Oréal Grupa objavila je da su sve njezine operativne lokacije u Europi, odnosno tvornice, distribucijski i istraživački centri te uredi, uključujući i ured u Hrvatskoj, prešle na 100% korištene energije iz obnovljivih izvora. Ovaj važan korak dio je L'Oréalove strategije održivosti i ambicioznih planova do 2030. godine. Europa ima važnu ulogu u globalnom poslovanju kompanije, s 19 od ukupno 38 tvornica, od kojih se 11 nalazi u Francuskoj.
Dan planeta Zemlje nosi snažnu poruku i podsjetnik je svima nama: naš odnos prema planeti oblikuje našu budućnost. Važno je da se ne zadržimo samo na riječima već donesemo male svakodnevne odluke koje stvaraju kolektivni efekt. Klimatske promjene, gubitak bioraznolikosti i prekomjerno korištenje resursa zahtijevaju naše djelovanje. Dan planeta Zemlje zato više nije samo datum – on je snažan podsjetnik da je promjena nužna.