„Na mladima svijet ostaje“ – fraza je koju smo nebrojeno puta čuli, a kojom se u svojoj novoj kampanji vodi i jedna od vodećih hrvatskih očnih poliklinika Optical Express. Prevencija je pola zdravlja i upravo zato su u poliklinici Optical Express odlučili omogućiti studentimaSveučilišta VERN’ besplatne preglede vida.
Optical Express: Besplatan pregled vida za studente VERN-a
Učestalo gledanje u mobilne telefone i ekrane, mnogi faktori iz okoliša, genetika – svi ovi razlozi uzrokuju probleme s vidom, a statistike govore kako više od 2.5 milijardi ljudi na svijetu pati od ovog zdravstvenog problema. Dobra je vijest kako se problemi s vidom mogu jednostavno liječiti, ako se otkriju na vrijeme te je stoga od iznimne važnosti redovno posjećivati oftalmologa. Kako je nova akademska godina pred nama, poliklinika Optical Express svim studentima Sveučilišta VERN’ omogućila je besplatan pregled vida, sve kako bi mladi naraštaji sa zdravim vidom rješavali sve izazove koje zahtjevni studiji donose. Uz pomoć moderne tehnologije i stručnog i ljubaznog osoblja poliklinike Optical Express, studenti će prilikom pregleda dobiti najbolju moguću skrb i upute u slučaju dijagnosticiranja dioptrije.
Optical Express vodeća je grupacija u Europi u području laserske korekcije vida koja posluje više od 30 godina u Velikoj Britaniji, Njemačkoj i Hrvatskoj s više od 150 oftalmoloških klinika i optika. U zagrebačkoj poliklinici rade najistaknutiji hrvatski oftalmolozi i kirurzi.
„Problemi s vidom zaista su pošast modernog doba, a ako se rano otkriju, uspješno se liječe. Upravo zato, odlučili smo u suradnji s VERN’-om, ponuditi studentima besplatan pregled vida, sve u svrhu prevencije i pravovremene dijagnoze. Također, ovom kampanjom htjeli bismo mlade generacije potaknuti na redovne preglede, jer problemi vida ne zaobilaze nikoga, dapače, zbog načina života posebice pogađaju mlade. Nadamo se da će se studenti odazvati u velikom broju!“ – poručuje doc. dr. sc. Dean Šarić, dr. med, vodeći refrakcijski i transplantacijski kirurg s iskustvom od preko 20 godina i više od 30 000 zahvata.
Oči su naš prozor u svijet, stoga je briga o njima nužna. Studenti Sveučilišta VERN’ na besplatan pregled mogu se naručiti telefonski, na broj 01 5625 450 kao i putem obrasca na web stranici https://lp.opticalexpress.hr/besplatna-kontrola-vida-vern
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.