Znanje za budućnost: Ovogodišnja Game Changer konferencija fokus stavlja na primjenjivo, novo i korisno
U zagrebačkom Z Centru, 12. listopada, održat će se druga po redu Game Changer konferencija s više od 90 panelista koji će govoriti o gamingu, WEB3 tematici, AI, e-trgovini, kibernetičkoj sigurnosti i marketingu te još mnogim drugim interesantnim temama današnjice i budućnosti.
Ovogodišnje izdanjeGame Changer 2.0 konferencije održat će se 12.10.2023., u zagrebačkom Z Centru, a kao i do sada omogućit će: upoznavanje zanimljivih ljudi u jedinstvenoj prilici za povezivanjem, otkrivanje novih područja na koja se može proširiti poslovanje, unaprijeđenije postojećih vještina i pronalazak inspiracije. Game changer 2.0 karakteriziraju 3 riječi: primjenjivo, novo i korisno, a sve to u samo jednom danu kroz 5 dvorana CineStar centra te dvoranu u kojoj će se prezentirati novi projekti.Prva gejming i WEB3 konferencija promiče poslovne mogućnosti kroz nove prilike za transformaciju. Iz kuta gejminga, Game changer se fokusira na sva progresivna tehnološka područja kao što su AI, WEB3, e-trgovina, kibernetička sigurnost i marketing.
Game Changer: primjenjivo, novo i korisno
U kojem se smjeru ovaj svijet kreće, barem kada su digitalne transformacije u pitanju, otkrit će preko 90 stručnjaka s područja tehnološke industrije, znanosti, institucija, poslovnih zajednica, studenti i pojedinci koji planiraju sudjelovati u dinamičnom procesu digitalne transformacije. Cjelodnevni program odvija se u 5+1 CineStar dvorani, expo i Future bar zoni, gdje se ove godine očekuje više od 1.100 posjetitelja, uz preko 90 panelista i predavača vodećih u svojim područjima – sve u jednom danu.
Game Changer: Kibernetička sigurnost i AI
Goruće teme online zlostavljanja i kibernetičke sigurnosti bit će nadopunjene inicijativom amber alert, i novim mogućnostima koje donosi umjetna inteligencija u borbi protiv online zlostavljača. InnovateXcellence – Start-up stage donosi 6 startup progresivnih tech tvrtki, čiji će osnivači zajedno s timom ispred publike i eksperata iz različitih područja predstavljaju njihove inovativne projekte. Uz VR i AR interakcije u gaming okruženju, preko spremnosti industrije za cross platform pristup, kripto valuta, prema WEB3 vrućim temama, spotlight dvorane 4 bit će tema godine „AI ili black mirror – jesmo li sigurni i koliko dugo?“. O novim mogućnostima koje AR, VR i AI tehnologije donose e-trgovini, ulozi gejminga i WEB3 u razvoju e-trgovine, ulozi tehnologije u fitnessu i zdravim navikama uz primjenu principa gamifikacije, AI personalizaciji e-trgovine sa stajališta pametnog stanovanja, raspravljat će se u dvorani 5. Primjenjivosti principa gamifikacije u ekologiji, ljudskim resursima i aplikacijama, preko novih trendova u digitalnom dizajnu i animaciji (s fokusom na AI hype), rasta esporta i novog natjecanja s klasičnim sportovima, te budućnost reklamne industrije, teme su koje će posjetitelje okupirati u dvorani 6. Za posebno znatiželjne posjetitelje Game Changer konferencije osigurat će se i dvorana iznenađenja.
Nakon inspirativnog završetka redovnog dijela programa, sudionici i posjetitelji konferencije imat će priliku isprobati proizvode partnera konferencije te uz autentičnu atmosferu Game changer after party minglanja i originalne glazbene izvedbe, uživati u dobroj zabavi stvarajući nove veze i kontakte.
Detaljan plan i program predavanja ovogodišnjeg izdanja Game Changer konferencije dostupni su na: www.gamechanger.hr, a ulaznice putem sustava Entrio.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.