Jeste li spremni? Objavljena je boja 2024. godine i mogla bi vas iznenaditi
Volite biti u trendu? Inspirirajte se bojom 2024. koja dozvoljava bezbrojne opcije kad su uređenje doma i smišljanje outfita u pitanju.
29 kolovoza 202311:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Svake godine slavni proizvođači boja proglašavaju jednu koja će diktirati trendove ne samo kad su moda, uređenje doma i make up u pitanju već i naše općenito raspoloženje.
Takozvane “boje godine” zapravo su odraz trenutnog stanja u svijetu i nade u bolje sutra, zbog čega boja koju je PPG proglasio najbitnijom u 2024. godini itekako iznenađuje.
Nakon vibrantne plave, žute i magente, na red je došla nepretenciozna i elegantna boja koju često koristimo, a koja je u potpunosti zaludjela svijet u posljednjih nekoliko godina, zahvaljujući skandinavskom stilu kojim su u svi opsjednuti.
Riječ je o sasvim jednostavnoj bež boji koju PPG opisuje kao “medenu bež nijansu”, a koja ima itekako zvučno ime, nabijeno pozitivnim konotacijama.
Boja 2024. godine zove se – Limitless
Boja koja će oduševiti pobornice “Vanilla girl”trenda i skandinavske bež estetike otvara bezbrojne mogućnosti, a takav joj je i naziv – Limitless.
Bež nijansa meda uravnotežuje snagu primarne boje s esencijom neutralne, stvarajući nijansu koja djeluje kao sidro u unutarnjim i vanjskim prostorima.
“Ulazimo u novu eru eksplozivne kreativnosti i promjena. Potrošači koriste boju na još nekonvencionalnije načine nego ikad prije i potrebna im je paleta koja nudi svestranost za rad s novim i postojećim dekorima,” izjavila je Ashley McCollum, PPG-ova stručnjakinja za boje.
Ova boja je svježa i oku ugodna, umirujuća i motivirajuća, a odlično pristaje uz razne druge boje.
Možete ju kombinirati uz crnu, bijelu ili smeđu boju, kako bi stvorili neutralnu paletu, uz pastelne nijanse ili odvažne žarke boje koje će nijansa Limitless “smiriti” te tako postići savršen balans između otkačenog i elegantnog.
Boja 2024. godine nije osmišljena tek tako
Možda vam se čini da proizvođači boja nasumično proglašavaju “boju godine” no one su zapravo rezultat višemjesečnog istraživanja.
Kako bi došao do boje pod nazivom Limitless, PPG je mjesecima radio s 35 stručnjaka 11 zemalja koji su osluškivali trendove, želje ljudi te dali svoja stručna mišljenja i predviđanja za 2024. godinu.
Ono što je najbolje, govore iz PPG-a je što ova boja uistinu nema granica pa ju svatko može prilagoditi svom vlastitom ukusu i opet biti u trendu na nenapadan način.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Predsjednica Kreativne Istre i osnivačica Tijare govori nam o transformaciji Istre u međunarodnu destinaciju vjenčanja, snazi kreativnih industrija i emociji koja stoji iza svakog savršeno ispričanog eventa.
Zagrebačka frizerska scena upravo je dobila prostor koji izgleda kao da je stigao iz neke velike svjetske metropole. Raptur 2.0, smješten u Cankarevoj 15, donosi potpuno novo iskustvo ljepote – mjesto gdje se dizajn, umjetnost i frizerska filozofija stapaju u jedan doživljaj.
Inspirirana sjećanjima na djetinjstvo, nova Merla kolekcija „Veselite se jako!“ spaja vrhunski damast, crvene detalje i blagdanski ugođaj, a uz stolnjake i posteljinu donosi i ukrasne dodatke za elegantan blagdanski dom.
U Mesničkoj ulici, u samom srcu Zagreba, otvorio se prostor koji već na prvi pogled mijenja ritam grada i poziva na usporavanje, na dah ljepote i dodir estetike. Melograno concept store galerija novo je utočište luksuza, umjetnosti i bezvremenskog dizajna, mjesto u kojem se svaka stvar doima kao pažljivo odabrano zrno u raskošnom plodu nara.
Nevidljive kuhinje postaju jedan od najtraženijih trendova u uređenju doma za 2026. godinu. Minimalističke, funkcionalne i estetski nenametljive, savršeno se uklapaju u koncept suvremenog stanovanja gdje se granice između kuhinje i dnevnog boravka brišu. Cilj je da prostor odiše elegancijom i skladom, bez „vizualne buke“ koju obično stvaraju otvorene radne površine, uređaji i mnoštvo detalja.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.