Kad se udruže najpopularniji brendovi street style mode, nastaju tenisice koje će svi htjeti
Moramo priznati da izgledaju uistinu dobro. Jeste li pokušali "uloviti" svoj par?
18 kolovoza 2023
GANNI X NEW BALANCE
18 kolovoza 202319:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Spremni smo okladiti se da ćemo upravo ove tenisice uskoro viđati na fotkama svih modnih influencerica.
Najpopularniji brendovi udružili snage i stvorili hit nadolazeće sezone
U posljednjih nekoliko godina, skandinavski street style u potpunosti je preuzeo modnu scenu. Otada je rijetko koji brend donio toliko trendova poput danskog brenda Gannija i američkog New Balancea, koje su cool Skandinavke prisvojile i preuzele od pravih sneakerheadova kako bi na svoj način ispričale priču o trendu ‘tatinih tenisica’.
Upravo zbog toga, kad je u modnim krugovima odjeknula vijest da će se New Balance i Ganni udružiti, oduševljenju nije bilo kraja. Napokon je stigao dan kad su tenisice koje su zajedničkim snagama osmislila ta dva trendi diva izašle u prodaju!
Naime, 16. 8. 2023. tenisice iz suradnjeGanni x New Balance ugledale su svjetlo dana i osvanule na službenim stranicama tih popularnih modnih brendova, a svojim izgledom uistinu nisu razočarale.
Riječ je o dva modela limitiranih tenisica od kojih svaki dolazi u dvije boje.
Najpopularniji brendovi oživljavaju modu dvijetisućitih
Već nekoliko sezona, trendovi dvijetisućitih u punoj su snazi, a ovom suradnjom, Ganni i New Balance također se pozivaju na taj trend.
New Balance ovim putem oživljava klasične siluete 1906R i RC30 koje je Ganni odlučio obojiti bijelom, žutom i crnom bojom te na jezik dodati znak svog brenda.
Modeli iz suradnje Ganni x New Balance po prvi put su predstavljeni na Copenhagen Fashion Weeku gdje je Ganni predstavio svoju novu kolekciju.
Sama Gannijeva modna kolekcija pod nazivom “Butterflies”, puna je komada koji podsjećaju na dvijetisućite, a u fokusu su traper, plava, kaki i ružičasta boja, a modni kritičari nahvalili su je kao “ozbiljnu kolekciju” popularnog skandinavskog trendseterskog junaka. Ipak, ni u ovoj kolekciji ne nedostaje prepoznatljivih motiva prepoznatljivih za Ganni, kao što su starinske kragne, mekane veste i prostrane haljine.
Još vijesti iz svijeta mode, ljepote, vjenčanja, filmova i serija, putovanja, s kraljevskih dvora i iz svijeta slavnih, čitajte na Hello! Croatia.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.