Kim Kardashian vraća točkice u modu u suradnji s Marcom Jacobsom
Marc Jacobs za zaštitno lice svoje kampanje za jesen/zimu 2023./2024. odabrao je ni manje ni više nego Kim Kardashian.
18 kolovoza 2023
MARC JACOBS
18 kolovoza 202315:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Uopće se nećemo čuditi ako u nadolazećih nekoliko mjeseci svi ponovno polude za točkicama.
Nova kampanja modne kuće Marc Jacobs za sezonu jesen/zima 2023./2024. predstavlja avangardnu priču u kojoj se nosivo spaja s nenosivim, zavodljivo s nepraktičnim, a u fokusu su bijele točkice na crnoj podlozi koje su na kratko vrijeme nestale s mape modnih trendova.
Uz Kim Kardashian kao zaštitno lice kolekcije, sigurni smo da će biti hit!
Kim Kardashian vraća se na scenu ovom kampanjom
Premda u luksuznim domovima Kardashianovih odmora nema, Kim Kardashian u posljednje se vrijeme više pojavljivala u medijima zbog razvoda od Kanyeom Westom i mogućih novih romansi, nego zbog svoje uloge modne influencerice.
Kampanjom za moćni brend kao što je Marc Jacobs, Kim Kardashian dokazuje kako više nije miljenica dizajnera samo zbog svog slavnog supruga Kanyea Westa, koji ju je svojedobno uveo u svijet visoke mode, već da je prerasla cijelu tu priču i modnim kritičarima i znalcima postala jednako zanimljiva i kad je solo.
Kim Kardashian vraća točkice u modu
Na fotografijama iz nove kampanje možemo vidjeti Kim Kardashian s prepoznatljivom dugačkom, ravnom kosom s razdjeljkom na sredini, kako pozira u najnovijoj odjeći s potpisom Marc Jacobs.
“Svježa mješavina tekstura, predimenzioniranih silueta i točkica, prvi put osmišljena za pistu Marc Jacobsa, a sada oživljena za svakodnevnu garderobu”, ovim riječima brend opisuje kolekciju koju na fotografijama nosi Kim Kardashian.
Kampanja ističe prepoznatljive gležnjače u modelu Kiki, koje se materijaliziraju kroz odjeću koju KIm nosi, ali i u obliku velike strukture na napuhavanje.
Nove torbe poput model Sack Bag i Curve Bag već su privukle brojne pozitivne komentare obožavateljica brenda Marc Jacobs.
Još vijesti iz svijeta celebrityja, kraljevskih dvora, mode, ljepote, glazbe, serija, putovanja i vjenčanja čitajte na Hello! Croatia.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Nakon sedam godina glazbene stanke, Versi se na scenu vraćaju u velikom stilu! Grupa, poznata po zaraznim melodijama i mladenačkom duhu, ovog nas ljeta osvaja obradom velikog hita Adio — pjesme Dalmatinske legende Đanija Maršana.
Na putovanjima većina nas radi isto – stanemo ispred znamenitosti, nasmiješimo se i klik! Još jedna fotka za uspomenu. No, poznata lifestyle fotografkinja Rajna Raguž kao da igra prema potpuno drugačijim pravilima. Njezine fotografije s putovanja djeluju spontano, nenamješteno, a opet toliko promišljeno i estetski moćno. I baš zato osvajaju društvene mreže – jer u vremenu poziranja i filtera, Rajna odabire trenutak i emociju na uštrb umjetnog savršenstva.