HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Obožavatelji su izrazili nezadovoljstvo zbog prodaje ulaznica koje omogućavaju ograničen pogled na pozornicu ili ulaznice na kojima se “samo sluša” na nedavnim svjetskim turnejama Taylor Swift i Beyoncé.

Obje pop zvijezde trenutno nastupaju diljem SAD-a. Taylor Swift izvodi svoju turneju “Eras”, dok Beyoncé nastupa na svom turneji “Renaissance World Tour”.

Ulaznice za Taylor Swift preskupe i imaju loš pogled

Iako je mnogo kritika upućeno na cijene ulaznica za oba koncerta, te na nemogućnost obožavatelja da ih nabave, nedavno su se obožavatelji također žalili na prodaju ulaznica s “lošim pogledom”.

Ove ulaznice su označene kao ulaznice s djelomično ograničenim pogledom, često zbog prirode samog mjesta gdje se izvode. Obično se prodaju po nižoj cijeni, ali obožavatelji tvrde da se ljudima i dalje naplaćuje previše s obzirom na to da ne mogu dobro vidjeti pozornicu.

U snimkama s nedavnih nastupa Taylor Swift koje su podijeljene na društvenim mrežama, neki obožavatelji sa sjedala s lošim pogledom – koja se prodaju po cijeni od 49 dolara – bili su smješteni direktno iza glavne pozornice, što znači da su Taylor Swift mogli vidjeti samo kad je bila na šetalištu pozornice.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Taylor Swift (@taylorswift)

“Moj pogled nije dobar, ali slušati Taylor uživo je dovoljno za mene, napisao je jedan obožavatelj na Twitteru.

U jednom TikTok videu, obožavatelj je podijelio video snimljen iza glavne pozornice, s lošim pogledom.

Iako je originalni autor videa napisao u opisu: “Nema riječi koje mogu opisati osjećaj gledanja turneje The Eras”, jedan korisnik Twittera ponovno je podijelio snimku s komentarom: “Ovo je samo pohlepno traženje novca, ne možeš vidjeti ništa…”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Na društvenim mrežama, obožavatelji su cijene ulaznica za “loš pogled” nazvali  “apsurdnim”, tvrdeći da su često to bile jedine preostale ulaznice , a svejedno su bile skupe.

“Ove cijene ulaznica za Taylor Swift su lude. Minimalno 800 dolara za loš pogled u zadnjim redovima i pola puta do Boga”, napisao je jedan obožavatelj.

Skupe ulaznice za Taylor Swift i Beyoncé nisu oduševile fanove

“Tako je tužno vidjeti toliko ulaznica još uvijek dostupno po apsurdnim cijenama (više od 1000 dolara za loš pogled) pred sam početak showa, kad su obožavatelji spremni i čekaju da uđu, a mjesecima su pokušavali dobiti ulaznice”, napisao je drugi na Twitteru.

Neki korisnici Twittera za turneju Beyoncé su podijelili snimke “bez pogleda” – odnosno samo slušanje slavne pjevačice. Međutim, nekoliko fotografija s događanja pokazuje da se pozornica ipak može vidjeti.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Taylor Swift (@taylorswift)


Neki posjetitelji su tvrdili da njihova mjesta za koncerte Taylor Swift i Beyoncé nisu bila reklamirana kao mjesta s ograničenim pogledom, ali pogled je ipak bio ometan tornjevima na mjestu događanja.

“Kupila sam ulaznice za Beyoncé i ovaj monstruozni objekt mi je na putu… Što se događa, tako sam razočarana. Nije pisalo da je ograničeni pogled”, napisala je korisnica na Twitteru uz fotografiju.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Međutim, na TikToku, obožavatelji potiču jedni druge da kupe jeftinije ulaznice s ograničenim pogledom, tvrdeći da je biti u istoj prostoriji s Beyoncé ili Taylor Swift iskustvo koje vrijedi doživjeti.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025