HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Rođen je iz ideje Francesca Giorgija, a od svog osnutka postepeno je postao sinonim za 100% Made in Italy dizajn, pažnju na detalje, izvrsno znanje, iskustvo i kvalitetu po konkurentnim cijenama. Brend je u trideset godina svog postojanja prošao trnovit put, često prepriječen nepovoljnim okolnostima poput teških ekonomskih kriza, međutim vizija i ideja njegovog kreatora ipak su pobijedili. Upravo zato, danas je F**K najprodavaniji talijanski brend kupaćih kostima.

Franšizu brenda „F**K“ na hrvatsko tržište uveli su Nataša Ružić i Ivan Rajčić, a trgovinu možete pronaći u shopping centru Joker u Splitu. Također, dio asortimana možete naručiti i na totalin.store. Inovirajući se i razvijajući se svaki dan, F**K potvrđuje i jača svoju vrijednost: nastaviti zadivljivati svojim odjevnim predmetima, afirmirati snažan i intenzivan stil te nikada ne zaboraviti uživati u životu.

Bacite li oko na asortiman, bit će jasno kako je poanta brenda apsolutni hedonizam. Živopisne boje i uzorci i autentični krojevi pozivaju da se opustite i gledate život s vedrije strane. Osim kupaćih kostima, koji čine okosnicu brenda, F**K nudi i širok spektar svih popratnih modnih detalja za plažu.

Torbe za plažu, parei, šeširi, haljine za plažu – F**K nudi sve što vam je potrebno za savršen dan na plaži. Podjednako očaravaju muška, ženska i dječja kolekcija, a zasigurno ćete pronaći nešto za sebe, neovisno o stilu. Preferirate li umjerene boje, oduševit će vas bijeli i crni kupaći kostimi. Uživate li u jarkim bojama i uzorcima, bit ćete na slatkim mukama pri izboru vašeg idealnog kostima.

Trgovinu možete posjetiti u shopping centru Joker na prvom katu, na adresi Put Brodarice 6 u Splitu.


Oznake:

druge vijesti

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025