Fanovi oduševljeni: Predivni Jamie Dornan novo je lice brenda LOEWE
Zvijezda filmova "50 nijansi sive" i "Turist" novo je zaštitno lice jednog od najpopularnijih brendova trenutka.
19 srpnja 2023
INSTAGRAM: @JONATHAN.ANDERSON
19 srpnja 202318:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Jamie Dornan, koji nas je glumom oduševio u seriji “The Fall”, a zatim postigao planetarnu slavu glumeći Christiana Greya u franšizi “50 nijansi sive”, novo je zaštitno lice brenda LOEWE.
Modna fantazija zvana Jamie Dornan za LOEWE
Predivan 41-godišnji glumac, koji je već godinama na glasu kao jedan od najatraktivnijih i najbolje odjevenih muškaraca iz svijeta filma, oduševio je fanove kao zaštitno lice kampanje modne kuće LOEWE.
Španjolska modna kuća LOEWE osnovana je 1864. godine u Madridu, i oduvijek smatrana vrhuncem kvalitete kad su modni detalji od kože u pitanju, no u posljednjih je nekoliko godina doživjela ponovnu popularnost zahvaljujući Jonathanu Andersonu koji je 2013. preuzeo kreativnu palicu i toj starinskoj modnoj kući donio epitet trendi brenda.
Jonathan se proslavio atipičnim kreacijama kao što su štikle s potpeticama u obliku bočica laka za nokte, takozvanim lebdećim haljinama i puloverima s izvezenim nazivom brenda, a njegove torbice u modelima Puzzle, Hammock i Gate toliko su popularne da ih svaki pravi modni znalac može spaziti i na daljinu.
Zendaya i A$AP Rocky samo su neki od velikih obožavatelja modne kuće za kojom su poludjele modne influencerice i influenceri sa svih krajeva svijeta.
Jamie Dornan izgleda fantastično na fotografijama iz kampanje
Irski glumac koji je svoju karijeru započeo kao model za donje rublje brenda Calvin Klein pred fotoaparatom Davida Simsa bez problema se prisjetio svojih manekenskih dana i odradio fantastičan posao.
Fotografije na kojima Jamie Dornan pozira u muškoj kolekciji za jesen 2023. izgledaju zaista posebno, a ne možemo ne primijetiti da je zgodni glumac za potrebe snimanja ove kampanje ponovno pustio bradu koja mu odlično stoji.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Ljeto u Zagrebu jednostavno ne može proći bez dobrih festivala na otvorenom. Grad tada oživi – parkovi, trgovi i ulice pretvaraju se u pozornice pod vedrim nebom, vinske vrtove i kutke za opuštanje, smijeh i druženje.
Na zagrebačku glazbenu scenu stiže novi val svježine i autentičnosti. Mahkey, bend koji je već osvojio pažnju glazbene publike i kritike, predstavlja svoj novi singl Pazim što želim – drugi po redu s nedavno objavljenog debitantskog albuma Palo Santo. Uoči velike koncertne promocije u legendarnoj Tvornici kulture 26. lipnja, ovaj singl donosi novo poglavlje u njihovom glazbenom izričaju, koji se kao rijetko koji danas, može opisati jedinstvenom sintagmom – sevdah grunge.
Domenica Žuvela, dalmatinska snaga s korijenima na sunčanoj Korčuli – ali i sofisticiranom Glazbenom akademijom u Splitu – već je nekoliko godina jedno od najzanimljivijih glazbenih imena na domaćoj sceni. Od prve nagrade za najbolju debitanticu na Splitskom festivalu 2017. godine, preko obožavanih hitova “Vidi se iz aviona” i “Indigo”, do mjesta pjevačice koja je, iako iza nje stoji glazbeni velikan Tonči Huljić, uspjela izgraditi samostalni glazbeni identitet.