HELLO DARIVANJE! Osvojite shopping u omiljenoj trgovini Mohito
Dizajnirana misleći na vrhunac sezone, ova zadivljujuća kolekcija nudi savršen spoj klasičnog, romantičnog i ženstvenog stila. Ova odjeća odiše neodoljivim šarmom koji je istovremeno seksi i udoban.
High Summer prikazuje skladnu paletu svijetlih i prozračnih nijansi, u rasponu od netaknute bijele do primamljivih nijansi žute, tonova breskve i bezvremenskih bež. Kolekcija obuhvaća motive poput puf rukava, nježnih volana i očaravajućeg cvjetnog printa. Dodatno, klasični traper ima upečatljiv izgled, unoseći suvremeni štih u kolekciju.
mohito darivanje nagradna igra hello
Među istaknutim komadima u High Summer kolekciji su zadivljujuća mini haljina s printom i delikatnim čipkastim umetcima, pletena bluza sa šarmantnom mašnom i voluminoznim puf rukavima koja se bez problema kombinira s kratkom traper suknjom ukrašenom razigranim volanom. Za one koji traže dašak glamura, kolekcija nudi midi haljinu otvorenih leđa s printom koja jednostavno spaja sofisticiranost i privlačnost.
mohito darivanje nagradna igra hello
MOHITO kolekcija High Summer poziva modne entuzijaste da prigrle šarm klasične elegancije i modernog chica. Sa svojom divnom fuzijom romantičnih detalja, udobnih silueta i primamljivih boja, ova kolekcija osigurava svim ženama uživanje u vrhuncu ljeta sa stilom.
Podijelite link ovog teksta na vašem Facebook profilu uz obaveznu opciju PUBLIC/JAVNO,
Ispod Facebook objave ovog teksta tagirajte 5 osoba s kojima želite ići u shopping.
Lajkajte i komentirajte što više Facebook objava na stranici HELLO! Croatia jer se aktivnost na društvenim mrežama itekako uzima u obzir prilikom izvlačenja sretnog dobitnika/ce.
POZOR!
Zapamtite da najviše cijenimo i nagrađujemo redovnu aktivnost na našoj Facebook i Instagram stranici, a ne samo kad je darivanje u tijeku. Također, komentari u vidu samo emotikona se ne računaju već isključivo smisleni komentari napisani nakon pročitanog teksta.
Zabranjeno je tagiranje dobitnika ili dobitnice u komentarima da im se čestita i obavijesti o tome da su osvojili nagradu. To nam ukazuje samo na to da se radi o profesionalnim igračima te ćemo poništiti darivanje.
Sretna dobitnica ili dobitnik bit će objavljeni unutar ovog teksta, a mora se javiti u roku od 3 radna dana u Inbox naše FB ili IG stranice radi dogovora o preuzimanju nagrade. Nagrada će na adresu izvučene osobe biti poslana u roku od 45 radnih dana.
DOBITNICA 21.08.
Senka Rupčić Brekalo
Molimo sretnu dobitnicu da nam se javi unutar tri radna dana u naš FB inbox ili IG inbox radi dogovora oko preuzimanja nagrade. Nagrada će biti poslana u roku od 45 radnih dana.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.