U stilu dvijetisućitih: Albina za Ultru odjenula hit top iz Zare
Pjevačica Albina za glazbeni festival u rodnom gradu pripremila je nekoliko atraktivnih outfita.
10 srpnja 2023
INSTAGRAM: @ALBINAMUSIC/ZARA
10 srpnja 202315:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Sve djevojke koje su svojedobno uspjele “ugrabiti” ovaj hit top iz Zare, pomno ga čuvaju, a među njima je i pjevačica Albina koji je u outfitu u stilu kasnih devedesetih i ranih dvijetisućitih zablistala na prvoj večeri glazbenog festivalaUltra.
Lijepa pjevačica poznata po hitovima kao što su “Tik Tock” i “Plači mila”, pridružila se brojnim obožavateljima elektronske glazbe koji su pristigli u Split kako bi se zabavili na kultnom festivalu Ultra te na obje večeri zaplesala u outfitima koji su privlačili pažnju.
Na njezinom službenom Instagram profilu posebnu pažnju privukla je kombinacija koju je odjenula za prvu večer festivala, a koja se sastojala od širokih, bijelih cargo hlača, koje su joj ove sezone jedan od omiljenih odjevnih komada i zelenog topa iz Zare, koji se u tom high street dućanu mogao kupiti prije nekoliko sezona.
Zeleni top iz Zare na svojim su Instagram profilima svojedobno predstavile brojne modne influencerice, a modni portali nazvali su ga “savršenim topićem za rekreiranje izgleda mlade Britney Spears“.
Zeleni top iz Zare, Albina popratila odličnim detaljima
Kako njezin festivalski look od glave do pete podsjećao na stil ranih dvijetisućitih, široke hlače i minijaturni topić Albina je upotpunila ogrlicom s motivom leptira, lančićem oko struka i cirkonima na kapcima koji su sjeli kao točka na i odličnog outfita mlade pjevačice.
Za drugu večer popularnog festivala Albina je odjenula crne traperice, sivi topić i crnu košulju na vezanje, koje je upotpunila vintage remenom s glomaznom kopčom.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.