Globalno popularan sportski i lifestyle brend adidas i Hrvatski košarkaški savez predstavili su nove dresove hrvatske košarkaške reprezentacije. Hrvatski košarkaši će nove dresove po prvi put obući 28. studenog na kvalifikacijskoj utakmici u Osijeku protiv Cipra za Svjetsko košarkaško prvenstvo, a prva gostujuća utakmica igrat će se u Latviji 1. prosinca protiv Izraela.
Novi domaći dres donosi moderan pristup s prepoznatljivim crveno-bijelim kvadratićima koji su interpretirani kroz stilizirane pruge. Zanimljiv detalj na dresovima je natpis CROATIA čiji font ima motiv kvadratića, izveden u dinamičnom 2D efektu koji daje jedinstven izgled i prepoznatljivost.
Gostujući dres nadovezuje se na dizajn domaćeg dresa, ali s bijelim tiskom na crvenoj podlozi koji stvara čist i snažan vizualni kontrast te dodatno ističe eleganciju i moderan dojam novog izdanja. Uz glavne garniture, predstavljene su i majice za zagrijavanje sa stiliziranim crveno-bijelim kvadratićima, koji upotpunjuje novi vizualni identitet i povezuju cijelu kolekciju opreme.
Novi dresovi bit će dostupni navijačima u odabranim adidas BCS trgovinama: Ilica, Zadar i Mall of Split, kao i na Ferivi web shopu na linku.
„Novi dresovi spoj su tradicije i modernog pristupa, a vjerujemo da će dodatno motivirati našu reprezentaciju na putu prema novim uspjesima. Suradnja s adidasom za nas je iznimno važna jer našim igračima i navijačima donosi vrhunski dizajn, kvalitetu i prepoznatljiv identitet. Ponosni smo što hrvatska košarka nosi jedan od najjačih globalnih sportskih brendova i što ćemo zajedno postizati izvrsne sportske rezultate“, istaknuo je Nikola Rukavina, predsjednik Hrvatskog košarkaškog saveza.
adidas i HKS prošle su godine sklopili četverogodišnje službeno partnerstvo, čime su postavljeni temelji za kontinuirani razvoj, profesionalizaciju i jačanje imidža hrvatske košarke. Ova suradnja dodatno potvrđuje adidasovu predanost pružanju podrške vrhunskim sportašima i timovima te se nadovezuje na njegovu dugu i uspješnu sportsku tradiciju.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.