Predbožični gušti u SAX!-u: Antonija Blaće, Meri Goldašić, Ivan Pažanin i Mario Valentić stižu na Žensku priču
Blagdani se još nisu ni službeno zakotrljali, a Zagreb već miriše na cimet, mandarine i – dobru zabavu. Upravo u tom raspoloženju, predbožićna epizoda 13. sezone talk-showa Ženska priča vraća se u SAX! i donosi jednu od najpoželjnijih kombinacija prosinca: smijeh, inspiraciju i hedonizam u svim oblicima.
Voditeljica i spisateljica Marijana Perinić ovaj će put, pod temom „Gušti su gušti“, okupiti četvorku koju je teško ne voljeti: televizijsku legendu Antoniju Blaće, lifestyle influencericu Meri Goldašić, uvijek rasprodanog chefa Ivana Pažanina i energičnog trenera Marija Valentića. Ako postoji društvo koje zna sve o malim ritualima koji nas pune energijom – od dobre hrane i čaše vina, do pametnog shoppinga i još pametnijeg odmora – onda je to upravo ova ekipa.
A prosinac, kao što dobro znamo, voli i jedno i drugo: uživanje, ali i malo (ili malo više) stresa. Zato će gosti bez filtriranja govoriti o tome kako pronalaze ravnotežu između slatkih hedonističkih poroka i užurbanog tempa koji nas sve zahvati čim se upale adventske lampice. Bit će tu savjeta, trikova, ali i onih spontanih, duhovitih trenutaka zbog kojih je Ženska priča već godinama među najomiljenijim zagrebačkim večerima.
Da je interes ogroman potvrđuje i činjenica da su ulaznice nestale u svega dva sata – pravi dokaz koliko je publika željna opuštanja, humora i dobre energije. I ovog puta publika će moći sudjelovati pitanjima, što često rezultira najzabavnijim trenucima večeri.
Četvrto ovosezonsko izdanje održat će se u utorak, 2. prosinca 2025. u 20 sati u SAX!-u (Palmotićeva 22, Zagreb), a posebnu toplinu cijeloj priči daje i humanitarna nota: sav prihod od ulaznica bit će doniran Hrvatskom forumu protiv raka dojke – Europa Donna Hrvatska.
Blagdanska sezona tek počinje, a Ženska priča već je postavila ton: duhovito, veselo, s puno iskrenih razgovora i još više užitaka. Ako je suditi po interesu, čeka nas jedna od najživahnijih sezona dosad – a traje sve do srpnja 2026.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.