Treće izdanje eventa “Moć komunikacije” oduševilo posjetitelje: Tajni stručni gost bio je Ivan Maljevac
Treće izdanje serijala Moć komunikacije ponovno je ispunilo i nadmašilo sva očekivanja. Koncept "Secret Expert Experience", koji je publiku do samog početka držao u neizvjesnosti, još jednom je pokazao koliko snažno iskustvo nastaje kada se pažnja ne stavlja na ime, nego na poruku.
Tajni stručni gost večeri bio je Ivan Maljevac, voditelj Cantilly Garden restorana u Samoboru, poznatog po spoju tradicije, suvremene gastronomije te suradnji s lokalnim OPG-ovima i održivim praksama.
Maljevac je u svom nastupu istaknuo da je prilagođena, topla i autentična komunikacija ključ uspješnog odnosa s gostima, pogotovo u zemlji u kojoj je turizam temelj gospodarstva. Naglasio je i kako se vrhunska usluga ne može temeljiti samo na manualima i procedurama. “Možeš educirati djelatnika o tehnikama i standardima, ali ne možeš ga naučiti prirođenom taktu, osjećaju za čovjeka i gostoprimstvu. To je ono što razlikuje dobru uslugu od izvrsne”, rekao je.
Govorio je o važnosti stalne edukacije zaposlenika, stvaranja kulture uslužnosti i razumijevanju da je komunikacija, verbalna i neverbalna, presudna u svakodnevnom radu ugostitelja, dodajući kako gost najprije pamti dojam i emociju, a tek onda hranu, interijer ili cijene.
Koncept koji briše očekivanja i pojačava doživljaj
Organizator i autor projekta, komunikacijski trener Saša Tenodi, osmislio je format koji potiče prisutnost i otvorenost sudionika: bez najava, bez imena, bez očekivanja. “Kada ne znaš tko dolazi, prestaješ čekati ime i počinješ osluškivati poruku. U toj neizvjesnosti otvaramo prostor za ono što komunikacija uistinu jest: prisutnost i povezanost”, poručio je Tenodi.
Tenodi, profesor socijalne pedagogije i NLP trener s gotovo 20 godina iskustva, poznat je po pristupu koji spaja psihologiju, neverbalnu komunikaciju i osobni razvoj. Njegove radionice temelje se na ideji da komunikacija nije samo ono što govorimo, već i način na koji se pojavimo: stav, energija i ton.
Događaj je započeo u 19 sati uz piće dobrodošlice i pogled na Zagreb s 14. kata Sky Office centra. Nakon kratkog uvoda i otkrivanja tajnog gosta uslijedilo je posebno senzorno iskustvo spajanja vina i okusa, kreirano u suradnji s Cantilly Samobor i Vinarijom Štampar, uz Coca-Colu i Angeluš Craft Brewery kao partnera osvježenja. Večer je završila MK Partyjem, druženjem, glazbom i prilikom za razmjenu ideja i novih kontakata.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.