Željka Ogresta i Dubravko Merlić prvi puta zajedno u novom serijalu “Svjetla pozornice” na HTV1
Hrvatska radiotelevizija (HRT) od utorka, 25. studenog na Prvome programu Hrvatske televizije (HRT – HTV1) s početkom u 21:15 prikazuje novi dokumentarni serijal autora Mateja i Dubravka Merlića ”Svjetla pozornice” u kojem prvi put zajedno na malim ekranima nastupaju Željka Ogresta i Dubravko Merlić.
Nakon iznimno uspješnog dokumentarnog serijala “Moderna vremena”, koji se bavio dizajnom u Hrvatskoj od 50-ih do današnjice, na male ekrane dolazi svojevrsni nastavak – sedmodijelni dokumentarni serijal koji zahvaća isto razdoblje, a kroz temu popularne kulture na intrigantan način pokazuje razvoj hrvatskog društva u razdoblju od 1950-ih do 2020-ih.
Serijal koji su režirale Lana Kosovac i Dalija Dozet uz dokumentarno – arhivske segmente u svakoj epizodi ima i studijske dijelove u kojima će voditelji Željka Ogresta i Dubravko Merlić ugostiti zanimljive goste. Svaka epizoda predstavlja i obradu velikog hita pojedine dekade, a u prvoj epizodi mlada pjevačica Chriztel Renae Aceveda izvest će pjesmu iz pedesetih. U sljedećim epizodama u studiju nastupaju vokalna skupina LELEK, Nikolina Kovačević, Fani Solomun, Antun Aleksa (IDEM), Antonela Doko i Roko Crnić (Porto Morto). Aranžmani nekih od pjesama posve su novi, a potpisuje ih Matej Merlić. Pjevanjem pjesama iz hrvatske popularne kulture cilj je bio predstaviti mlade izvođače sa scene i tako ih dodatno etablirati.
„Svjetla pozornice“ su naš pokušaj da zavirimo i vratimo se u povijest i vidimo što je to ostalo od hrvatske baštine i identiteta od pedesetih godina na ovamo. Prije toga smo radili serijal „Moderna vremena“ koji je obrađivao isto razdoblje, a bio je vezan za dizajn i tu smo otkrili dosta zanimljivih stvari i činilo nam se da će i tema popularne kulture također biti zanimljiva – što je ostalo važno iz tog vremena da se može izdvojiti, od doba Jugoslavije pa od devedesetih do danas, vjerujem da ćemo gledatelje razveseliti i iznenaditi ovim serijalom“, ističe Dubravko Merlić.
Za Hrvatsku radioteleviziju serijal “Svjetla pozornice” proizvela je Castor Multimedia, a projekt je razvijen uz podršku Hrvatskog audiovizualnog centra. Partneri na projektu su Croatia Records, Zagreb Film te Muzej Grada Zagreba.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.