Već mnogima naširoko poznato mjesto u središtu Zagreba, bistro Beštija, ima pregršt noviteta, koji će uz stalne, zasigurno dovesti i nove zaljubljenike u klasične, a opet kompleksne okuse. Jesenski meni, koji potpisuje glavni chef Mateo Davidović, svu svoju kreativnost pokazao je kroz pet predjela, šest glavnih jela i dva deserta u jesenskom meniju. Masarykova 11/1, bez ikakve sumnje, mjesto je gdje će ove jeseni svi hedonisti i ljubitelji dobre hrane, pronaći svoj stol. Fokus novog menija bistroa, višegodišnjeg nositelja Michelinovog priznanja Bib Gourmanda, je na sezonskim namirnicama, a temelji se na dostupnosti lokalnih proizvoda i suvremenoj interpretaciji klasičnih okusa, ali sa svojim jedinstvenim twistom.
Predjela
Tatarski biftek jelo je zbog kojeg se mnogi vraćaju u Beštiju, a na jesenskom meniju, ostaje klasičan u srži, ali je obogaćen koštanom srži i suncokretovim sjemenkama i žumanjkom. Drugi novitet među predjelima je jadranska tuna, koja se služi s juzuom (hibridom limuna i mandarine), a japanski štih dobiva zahvaljujući prahu nori algi. Vrlo izdašno jesensko predjelo je i tost s bukovačama, ricottom i pečenim lukom. U predjelima se našao još jedan tost, koji se služi s kozicama i chilli i češnjakom. Tu je i mousse pašteta od pilećih jetrica s džemom od šljiva i crnog vina, s tostiranom briocheom sa strane, jelo koje će zadovoljiti kriterije i najzahtjevnijih gostiju. Među predjelima je i domaća focaccia sa sezamom i ekstra djevičanskim maslinovim uljem Belić – jedno od onih jela koje se uvijek dodatno naručuje. Zbog velikog interesa, na jesenskom meni ponovno su kozice s maslacem od chilija i češnjaka, servirane na tostu. Tu je i domaća focaccia, koja se savršeno sljubljuje s Belić ekstra djevičanskim maslinovim uljem.
Glavna jela
Klasici su vječni, pa je tako Beštija zadržala svoj bavette stake, koji u jesenskom meniju dolazi s klasičnim francuskim pepper sauceom i shiitake gljivama. Svoje mjesto među novitetima našla je i pasta coperta. Coperta na talijanskom znači dekica, a upravo je ova domaće rađena tjestenina u tom obliku. Poslužuje se s pireom od pečene bundeve i telaggio sirom, a cijela priča zaokružena je listovima pržene kadulje. Svinjetina je također jedan od noviteta, a u izvedbi Beštije svinjski kare služi se s jusom i domaće rađenim maslacem od jabuke. Vegetarijansko jelo na jesenskom meniju je pečeni celer, koji se servira s kremom od celera i crnog češnjaka, zaslužnog za umami. U ovoj kombinaciji dolaze prvo tostirani kesteni, pa onda okupani u temeljcu s maslacem i biljem. Jelo je završeno geliranom kovrčavom kaduljom. Novost u Beštiji je i mokra riža, inače vrlo popularno jelo u dijelovima Južne Amerike i Azije. U izvedbi kuhinje u Masarykovoj 11/1 radi se s dagnjama kuhanima s đumbirom, daikonom, sokom od limuna, limunskom travom, češnjakom i lukom. Mjesto na novom meniju našla je i losos pastrva, koja na tanjure gostiju stiže s dahl lećom, domaćim labnehom, hrskavom šalotom i špinatom.
Prilozi
U Beštiju je jesenski meni donio četiri priloga. Prvi je kremasti pire krumpir, serviran s konfitiranim češnjakom. Tu je i sezonska jesenska salata koja se služi s vinegretom od lješnjaka, posuta Parmigianino odležanim 24 mjeseca. Jesenski meni donio je i pravi comfort food iz djetinjstva; špinat s bešamelom. Novost je i confit od cvjetače s pireom od pečene cvjetače, ukiseljenim grožđicama i curry uljem.
Slatko
Ljubitelji deserta došli su na svoje. Beštija u ponudi ima dva noviteta. Prvi je topla čokoladna torta (bezglutenska), servirna s toplim zabaglioneom i pekan orasima. Drugi desert je izvedenica pite od jabuka. Točnije, između lisnatih kora nalazi se bogati nadjev od jabuke dopunjen diplomat kremom i domaćim karamel umakom.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.