Hit večeri: Brendovi zbog kojih su uzvanici doslovno stali u red
U raskošno uređenom ambijentu još jedne beauty večeri koju će se dugo pamtiti, uzvanici su uživali u pravom malom putovanju kroz svijet inovacija i njege. Posebno kreirani corneri, svaki s vlastitom estetikom i pričom, pretvorili su prostor u galeriju najuzbudljivijih beauty brendova koji trenutačno oblikuju tržište.
Chix je oduševio sve one koji od beauty rutine traže više – funkcionalnost spojenu s nepogrešivim stilom. Njihovi proizvodi za svakodnevnu ljepotu, kreirani kako bi ženama olakšali užurbane dane, pokazali su se pravim magnetom za sve koji obožavaju praktične inovacije s daškom edgy šarma.
Beauty Garden cornerom dominirala je filozofija „dobro iz vrta – dobro za kožu“. Organski sastojci i teksture koje podsjećaju na spa rituale osvojili su posjetitelje već na prvi dodir. Ovdje se ljepota ne svodi na estetiku – ona postaje wellness iskustvo koje njeguje i tijelo i duh.
Dr. Vivian Estetics predstavlja novu generaciju proizvoda koji spajaju medicinsku stručnost i luksuznu njegu. Corner je bio stalno ispunjen znatiželjnim gostima koji su bili spremni isprobati tretmane koji obećavaju konkretne rezultate i vidljivu transformaciju kože – bez kompromisa.
Kada je riječ o brendovima koji bude nostalgiju i pružaju osjećaj sigurnosti, Melem je zasjao u punom sjaju. Kultni balzami i njegujući proizvodi koji su dio beauty rutina generacija, podsjetili su sve prisutne da je ponekad najbolja inovacija – vjerno čuvanje tradicije uz suptilne moderne pomake.
Grazia i ove godine ostaje vjerna svojoj misiji – istaknuti najbolje, najnaprednije i najinspirativnije beauty pomake. Ako je suditi po atmosferi, interesu i oduševljenju uzvanika, pred nama je era u kojoj će ljepota biti hrabrija, održivija i personaliziranija nego ikad prije.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.