Kad grad diše s modom: Jesenski popusti koji mijenjaju garderobu
Jesen u gradu uvijek dolazi s novim ritmom, s laganim vjetrom koji nosi boje lišća, s kavama na uglu i koracima koji odzvanjaju po pločnicima dok svjetla trgovina privlače pogled. I baš u tim danima, kad se temperature spuštaju, a ormar traži transformaciju, javljaju se jesenski modni popusti koji naglašavaju da moda nije samo odjevni predmet, nego način života, način kretanja, način pripadanja gradu koji se stalno mijenja.
Svaka odjevna kombinacija postaje priča o gradu, o ženi koja ga nosi, i o trenucima u kojima odlučuje kakvu verziju sebe želi pokazati. Popusti od trideset posto u trgovinama i do četrdeset online ne mame samo cijenom, već daju slobodu istraživanja, priliku da se složi odjevna priča koja odgovara jutarnjoj kavi, kasnom sastanku ili večernjoj šetnji gradom. Od mekih pletenina koje griju ruke dok tipkate poruke na mobitel, do jakni koje čuvaju od vjetra dok koračate ulicom, svaki komad sada može postati dio svakodnevnog rituala.
Igra boja i tekstura
Jesenski ormar nije samo spremište odjeće, nego pozornica na kojoj se spajaju boje i teksture, minimalistički krojevi i smjeli detalji, klasični komadi i trendi naglasci. Upravo u tim trenucima jesenski modni popusti postaju više od shoppinga – oni su prilika da svaki sloj odjeće, svaka torba i svaki par cipela postanu izražajni segment urbane svakodnevice, komadi koji pričaju priče o gradu i ljudima u njemu.
Online naručivanje omogućuje da svaki komad stigne izravno u dom, da se isprobava u miru sobe, dok se kroz prozor vidi kako se sunce spušta, a grad mijenja boje. Svaki popust tada postaje trenutak osobnog stila, privatna mala revolucija u svijetu urbane mode.
Trgovine u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Puli i Osijeku nude ne samo popuste, već priliku da se dio grada odjene, da se uklopi u ritam kafića, galerija i ulica, i da modni komadi postanu produžetak svakodnevnog života.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.