Zašto svi na TikToku pričaju o novoj shower routine koja mijenja način na koji doživljavamo njegu kože
Tuširanje je za mnoge tek kratka svakodnevna radnja, ali posljednjih mjeseci na društvenim mrežama pojavila se nova ideja o tome kako bi taj trenutak trebao izgledati. Umjesto žurbe, voda postaje središte smirenja, a kupaonica mjesto na kojem se obnavlja energija. Upravo je ta filozofija ono što je inspiriralo novi beauty pokret nazvan shower routine, koji se širi internetom kao tihi oblik otpora ubrzanom ritmu dana.
Sve je počelo kada su se pojavili prvi videi koji prikazuju kako se uz nekoliko pravilno odabranih koraka tuširanje može pretvoriti u osobni ritual. Vodeću ulogu u toj priči preuzeo je FOREO, brend koji već godinama pomiče granice osobne njege. Njihova kolekcija LUNA™ 4 donosi ideju rutine koja nadilazi čistoću i prelazi u područje iskustva – iskustva u kojem svaka sekunda pod tušem ima smisao.
Shower routine kao novo lice osobne njege
Kada se govori o shower routine trendu, riječ je o nečem daleko dubljem od površne brige o izgledu. To je način na koji se vraćamo sebi, u prostoru koji je tih, topao i siguran. Upravo u tom trenutku FOREO LUNA™ 4 uređaji za lice, tijelo i kosu preuzimaju ulogu saveznika. Njihov dizajn i tehnologija stvaraju osjećaj da kožu ne čistimo, nego s njom razgovaramo.
LUNA™ 4 za lice postaje produžetak dlana, nježna masaža koja briše tragove dana, dok LUNA™ 4 Hair vraća ravnotežu tjemenu i podsjeća nas da zdravlje kose ne počinje u bočici šampona nego u korijenu. LUNA™ 4 Body završava priču kao posljednji potez kojim koža ponovno dobiva ton i mekoću, baš onakvu kakvu osjetimo nakon dugog boravka na suncu i moru.
U toj tihoj rutini, koju svatko prilagođava sebi, skriva se odgovor na pitanje zašto je shower routine postala jedna od najpretraživanijih fraza u beauty svijetu. To nije samo način njege, već i simbol promjene – trenutak u kojem tehnologija ne oduzima mir, nego ga vraća.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.