Zagrebačka večer o kojoj svi pričaju: Glamur, smijeh i cipele zbog kojih su žene zaboravile na sve brige
Zagreb je sinoć ponovno disao u ritmu mode — u elegantnom prostoru trgovine Högl u Ilici 12 održano je tradicionalno jesensko modno druženje, koje je potvrdilo ono što prave ljubiteljice stila već znaju: cipele nisu samo modni dodatak, one su odraz osobnosti, raspoloženja i životne filozofije.
Pod voditeljskom palicom uvijek šarmantne Minee, večer je bila ispunjena smijehom, glazbom i, naravno, vrhunskom modom. „Kada je moda u pitanju, nije najvažnije što nosimo, nego kako se u tome osjećamo. Ako te cipele žuljaju, ne možeš ni svijet osvajati s osmijehom!“ rekla je Minea, uz iskreni osmijeh koji je dodatno zagrijao atmosferu.
Domaćica večeri, Sanja Faber, regionalna menadžerica brenda Högl, zahvalila je vjernim klijenticama i istaknula filozofiju brenda: ljepota bez funkcionalnosti i udobnosti nije opcija za suvremene žene. „S velikim veseljem pripremamo ova naša druženja i beskrajno nam je drago vidjeti žene koje s nama hodaju već godinama — od prvog poslovnog sastanka do zadnjeg tuluma“, poručila je Faber.
Högl — gdje se klasično susreće s modernim
Nova kolekcija Högl jesen/zima odaje počast autentičnoj ljepoti — onoj koja ne traži pažnju, ali je ne možete ne primijetiti. Kolekcija spaja minimalizam, luksuzne materijale i profinjenu estetiku, stvarajući obuću koja jednako dobro izgleda u uredskom danu i večernjem izlasku.
Paleta boja inspirirana je prirodom: maslinasta, boja kestena, devine dlake, plava i tamnocrvena — nijanse koje prizivaju toplinu jeseni i miris lišća pod nogama. Svaki par cipela priča priču o ženi koja zna što želi — stilu koji ne traži kompromis između udobnosti i elegancije.
Seventy Venezia — talijanska elegancija s dušom
Poseban dio večeri pripao je i talijanskom brendu Seventy Venezia, koji su predstavile Ana Matutinović i Tanja Cerinski Štimac. Njihov pristup modi spaja diskretnu eleganciju, vrhunsku izradu i talijanski šarm, stvarajući komade koji prkose sezonskim trendovima i ostaju vječni.
Seventy Venezia, poznat po savršenom kroju i osjećaju za mjeru, ističe se upravo u tome – u lakoći kojom elegancija postaje svakodnevna.
Modna večer uz glazbu, osmijehe i inspiraciju
Minea je, u svom stilu, večer začinila glazbenim iznenađenjem, otpjevavši jedan od svojih hitova uz koji su prisutni zaplesali. Reviju su upotpunili modeli modne agencije Talia, uz make-up Zdenke Mihelj i frizure iz Studija Marcela pod kreativnim vodstvom Jadranke Pezo.
Rezultat? Večer u kojoj je moda disala punim plućima, a svaki detalj — od cipele do osmijeha — bio je odraz autentične, tople i samouvjerene ženstvenosti.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.