Aleksandra Dojčinović okupila žene koje stvaraju i inspiriraju – moda, keramika i well-being u savršenom spoju!
Zagrebačka Ilica 15 ponovno je zasjala u svom najljepšem izdanju – onom koje spaja modu, umjetnost i žensku energiju. Na adresi koja je već postala sinonim za eleganciju i inspiraciju, Aleksandra Dojčinović okupila je žene koje stvaraju, potiču i osnažuju. Povod je bio posebno druženje koje je još jednom potvrdilo da Lei Lou nije samo modni brend – to je cijeli svijet stila, emocije i estetike.
U prostoru koji odiše toplinom i sofisticiranošću, predstavila je Lei Lou Fall/Winter 2025 kolekciju – kolekciju koja u svakom šavu i detalju priča priču o snazi jednostavnosti i bezvremenskoj eleganciji. Strukturirani kaputi, savršeno krojena odijela i jasne, monokromatske linije ovoga puta dolaze u izdanju koje odiše profinjenošću i mirnoćom luksuza. Aleksandra je ponovno pokazala zašto se njezin potpis prepoznaje izdaleka – i zašto se s razlogom nalazi na vrhu hrvatske modne scene.
No, večer nije bila samo o modi. Bila je o kreativnosti – o onoj nevidljivoj, ali itekako snažnoj vezi između umjetnosti, dizajna i osobnog izraza. Poseban trenutak večeri donijela je Kristina Bradač Radić, koja je premijerno predstavila svoju kolekciju ručno rađene keramike pod nazivom “She Who Shapes”. Svaki njezin komad priča priču o ljepoti nesavršenosti, o sjećanju, nasljeđu i stvaranju nečeg iskreno vlastitog. Kristina, bivši model s impresivnom međunarodnom karijerom, sada pronalazi novu formu izražavanja – onu koja spaja estetiku, emotivnost i svakodnevni život.
Drugi dio večeri obilježila je inspirativna Danijela Andrić Casson, Hrvatica s globalnom pričom i autorica knjige “Blood Type Cookbook”. Njezin holistički pristup prehrani i well-beingu osvojio je svjetsku publiku, a sada i zagrebačku publiku koja je s oduševljenjem poslušala njezine savjete o balansu tijela i duha. “Unutarnji mir je novi uspjeh. Zdravlje je novo bogatstvo. Ljubaznost je novo cool.” – poruka je koju Danijela širi i živi, inspirirajući mnoge žene da pronađu vlastiti sklad.
U prostoru Lei Lou i Le Concept dućana vladala je atmosfera zajedništva, kreativnosti i podrške – onaj poseban osjećaj koji nastaje kada se žene okupe s istim ciljem: da stvaraju, dijele i inspiriraju. Među uzvanicima su bile i Branka Krstulović, Iva Jerković, Olja Vori, Ana Čagalj, Ante Vrban, Petar Trbović, Karla Kaić i mnogi drugi – svi dio kruga koji godinama podržava Aleksandrinu viziju estetike i zajedništva.
Ekskluzivno u Lei Lou dućanu uskoro će biti dostupni i Kristinina keramika i Danijelina knjiga, kao savršen odabir za poklon koji ima dušu. Ujedno, gosti su imali priliku razgledati i novu kolekciju dizajnerskih naočala iz optike La Vie, te mini modnu poslasticu – Lei Lou x Chocconillas dječju kolekciju, koja je donijela prepoznatljivi Lei Lou šarm u razigranom, dječjem izdanju.
Jedna večer, tri svijeta – moda, umjetnost i well-being – spojili su se u jedno iskustvo koje potvrđuje da Zagreb ima svoje posebno žensko središte inspiracije: Ilicu 15.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.