FOREO Sweden otkriva ključne korake za savršenu Švedsku beauty rutinu, koja će osigurati blistavo, čvrsto i zdravo lice
Ove godine, FOREO, švedski beauty-tech div, slavi svoj 10. rođendan i ponovo revolucionira tradicionalnu skincare rutinu predstavljajući Švedsku beauty rutinu – pristup koji postaje najnoviji trend u eri prirodne ljepote za zdravu kožu.
FOREO-va Švedska beauty rutina temelji se na uporabi minimalnog broja proizvoda i samo tri koraka, pružajući maksimalne rezultate. Ova rutina koristi neke od najslavnijih i najomiljenijih proizvoda švedskog beauty-tech brenda, dizajniranih da se harmonično kombiniraju međusobno: LUNA 4, BEAR, UFO 2 i kao dodatni korak ISSA 3.
U samo 7 minuta, dobit ćete očišćeno, zategnuto i hidratizirano lice te blistav osmijeh. Za zdrav i sjajan izgled zahvaljujući neinvazivnim, učinkovitim, minimalističkim i klinički testiranim rješenjima.
FOREO Sweden oduvijek je brend usmjeren prema potrošaču: svaki njihov novi proizvod proizlazi iz stvarnih potreba samog potrošača, a isto vrijedi i za skincare rutine koje nude.
Igor Spina, generalni menađer za Južnu Europu u FOREO-u komentira: “FOREO je uvijek usmjerena na 360-stupanjsko zdravlje i dobrobit, a ti su faktori još više došli do izražaja tijekom pandemijskog razdoblja. U poslijednje 2-3 godine mnogi ljudi su preispitali svoju rutinu o sebi i tražili prilagođena, sigurna, jednostavna za korištenje i izuzetno učinkovita rješenja s dugotrajnim i vidljivim rezultatima. Zato smo osmislili koncept Švedske beauty rutine: nekoliko jednostavnih koraka koji temeljito mijenjaju pristup svakodnevnoj njezi. Lako razumljive geste potaknute visokim tehnologijama. Stvarno minimalno ulaganje vremena. Rezultati su maksimizirani i vidljivi u kratkom i dugom roku.”
Otkrijmo zajedno korake FOREO-ve Švedske beauty rutine:
Prvi korak je čišćenje lica u samo jednu minutu ili malo više, uz pomoć FOREO LUNA 4, uređaja za čišćenje i masažu lica. Njegove T-sonic pulsacije i ultra-meki, ultra-higijenski silikonski dodiri uklonit će nečistoće zarobljene duboko u porama. Ovaj uređaj je klinički testiran i dokazano uklanja 99% prljavštine, višak sebuma i ostatak šminke, te je 35 puta više higijenski od četkica za lice s najlonskim vlaknima. Iskoristi ga u najboljem mogućem obliku uz FOREO LUNA Micro-Foam Cleanser 2.0, posebno formuliran za čišćenje i hidrataciju kože radi maksimalne prehrane i zaštite od slobodnih radikala. Nakon njega apliciraj izuzetno hranjivi balzam – FOREO LUNA Ultra-Nourishing Cleansing Balmkako bi sa svojim aktivnim sastojcima hidratizirao, omekšao i nahranio tvoju kožu.
Drugi korak je neinvazivni lifting lica u svega 2 minute uz FOREO BEAR, prvu medicinsku napravu sa mikrostrujom i T-sonic pulsacijama na svijetu koja je odobrena od strane FDA-e, opremljena sa patentiranim Anti-Shock sustavom. Ovo čudo beauty tehnologije u ‘kućnom’ okruženju vidljivo poboljšava znakove starenja tako da nježno povećava volumen i zateže 69 mišića lica i vrata, pružajući istovremeno definiranu i toniziranu konturu lica. Klinički je testirano i u samo 7 dana poboljšava izgled bora, sitnih linija, čvrstoće i elastičnosti kože. Budući da se svi uređaji s mikrostrujom trebaju koristiti s provodnim serumom, razvili smo poseban serum za BEAR: FOREO SERUM SERUM SERUM i FOREO SUPERCHARGED SERUM 2.0– učinkovit, prirodan i luksuzan.
Zaokružite svoju rutinu njege lica sa FOREO UFO 2, poboljšanim tretmanom maskom za lice za trenutačnu i dugotrajnu hidrataciju: klinički je dokazano da ovaj visoko učinkoviti uređaj poboljšava razinu hidratacije kože za 126% u samo 2 minute, s učinkom koji traje i do 6 sati. Opremljen sa termoterapijom, krioterapijom, fototerapijom LED svijetla širokog spektra i T-sonic pulsacijama, ovaj uređaj pojačava djelovanje aktivnih i blagotvornih sastojaka maski za lice koje se koriste zajedno s njim. Odabirite ni manje ni više nego 17 dostupnih maski za lice i u potpunosti zadovolji potrebe svoje kože.
Slatko za kraj, završite svoju Švedsku beauty rutinu uz FOREO ISSA 3, 4 u 1 soničnom četkicom za zube za savršenu oralnu higijenu. Zahvlajujući njezinom ultra-higijenskom i iznimno nježnom medicinskom silikonu u kombinaciji sa PBT vlaknima, FOREO ISSA 3 je otporna na plak i ne izaziva abraziju na desnima. Stražnji dio fleksibilne četkice također je dizajnirana s koncentričnim bridovima kako bi očistio jezik i unutarnji dio obraza, za potpuno čista usta i zube te optimalno oralno zdravlje. Ova četkica za zube je jednostavna za čišćenje, bežićna i punjiva putem običnog USB-a, brzo se suši i nije porozna kako bi se spriječilo nakupljanje bakterija: šlag na torti vaše Švedske beauty rutine.
FOREO je ponosan što je kreator Švedske beauty rutine kao koncepta – i načina života – usmjerenog prema promicanju i olakšavanju zdravlja vaše kože. Zato zapamtite: smanjite kompleksnost; povećajte opuštenost… Jer, tko može nadmašiti zavidan švedski sjaj?
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.