WACKO MARIA i Vans predstavili su suradnju LX Authentic 44
Japanski brend WACKO MARIA još jednom je udružio snage s Vansom, potvrđujući status jedne od najzanimljivijih i najdosljednijih suradnji u streetwear svijetu. U središtu novog projekta nalazi se LX Authentic 44, silueta iz prestižne Vans Vault linije, koja se uvijek isticala kvalitetnijom izvedbom i pažljivijom izradom u usporedbi s osnovnim modelima.
Brend koji je 2005. godine osnovao Atsuhiko Mori u Tokiju ponovno je pokazao kako se klasični skate komad može reinterpretirati kroz prizmu vlastitog grafičkog jezika i snažnih kulturnih referencija.
Kako se nastavlja suradnja između brenda WACKO MARIA i Vansa?
Za WACKO MARIA, čiji su radovi prožeti glazbenim motivima i energijom buntovne supkulture, Vans je idealan partner. Svojim nasljeđem izravno povezan sa skate kulturom, Vans je tijekom godina pokazao nevjerojatnu sposobnost suradnje s brendovima i umjetnicima koji dijele slične vrijednosti kao što su sloboda izražavanja, bliskost s uličnom scenom i strast prema autentičnosti. Upravo zato, svaki njihov zajednički projekt nailazi na uzbuđenje među kolekcionarima i ljubiteljima tenisica.
Što donosi dizajn inspiriran vinil pločama?
LX Authentic 44 u ovoj verziji donosi prepoznatljiv potpis WACKO MARIA estetskog univerzuma, a to je print vinil ploča koji se proteže cijelom površinom platna. Smješten na intenzivnoj tirkiznoj podlozi, bijeli motiv vinila jasno otkriva opsesiju brenda glazbom i njezinim fizičkim medijima. Dok mnogi modni brendovi koriste glazbu kao apstraktnu inspiraciju, WACKO MARIA je od samih početaka izgradio identitet kroz konkretne vizualne referencije koje prizivaju osjećaj nostalgije i kolekcionarskog duha.
Kako bi se očuvala čitljivost ovog živahnog uzorka, srednji dio tenisice izveden je u čistoj bijeloj boji, dok crna pruga koja prati rub potplata pruža kontrast i dodatnu definiciju obliku. Klasične bijele vezice zaokružuju dizajn, ostavljajući snažnom grafičkom motivu da preuzme glavnu ulogu. Svi elementi zajedno tvore model koji je istovremeno dinamičan i uravnotežen, prilagođen svakodnevnom nošenju, ali i dovoljno upečatljiv da se izdvoji na prvu.
Kako se prepoznaje brendiranje u ovoj suradnji?
Za razliku od odvažnog vizualnog jezika izvana, unutrašnjost tenisica donosi suptilnije detalje. Brendiranje je smješteno na uloške gdje se susreću logotipi obaju partnera. Time se jasno komunicira zajedništvo, ali bez potrebe da se dodatno narušava estetska cjelina vanjštine. Ova ravnoteža između izražajnog dizajna i diskretnog potpisivanja jedan je od razloga zašto je suradnja WACKO MARIA i Vansa toliko cijena u zajednici ljubitelja tenisica.
Neizostavno je prisutan i duh slogana ”Guilty Parties” koji se godinama povezuje s WACKO MARIA filozofijom. Iako nije uvijek eksplicitno istaknut, on se osjeća u načinu na koji brend gradi stav. Dakle, odvažan, provokativan, ali uvijek s naglaskom na kvaliteti i besprijekornoj izvedbi. Upravo u toj kombinaciji leži uspjeh suradnje jer Vans njeguje sličnu ravnotežu između jednostavnosti dizajna i snažne simbolike.
Kada i gdje je model dostupan?
WACKO MARIA x Vans LX Authentic 44 službeno je lansiran u subotu, 31. kolovoza. Kao i kod prethodnih zajedničkih izdanja, riječ je o ograničenom izdanju koje je dostupno putem službene online trgovine WACKO MARIA, ali i u njihovim flagship trgovinama u Tokiju. Time je nastavljen niz suradnji koje privlače globalnu pažnju, ali ostaju vjerne duhu ekskluzivnosti.
Iako su količine ograničene, dostupnost na službenim kanalima pokazuje kako oba brenda ostaju dosljedna svojim korijenima, naglašavajući važnost zajednice i direktne povezanosti s potrošačima. U vremenu kada tenisice postaju sve više dio globalne potrošačke kulture, ovakvi projekti podsjećaju na ono što streetwear obuću čini posebnom, a to su priča, kontekst i snažna veza između glazbe, mode i identiteta.
Nakon nekoliko godina šutnje, Bazaar Zagreb ponovno otvara svoja vrata – i to u prostoru koji već sam po sebi ima puls grada. Tvornica kulture, mjesto brojnih koncerata, susreta i noći koje su ostale u kolektivnom pamćenju, 19. listopada ponovno će postati središte svega što čini Zagreb živim. Od 11 do 19 sati ondje će se ispreplitati mirisi, boje, teksture i ljudi, u atmosferi koja podsjeća na neka ranija vremena kada je grad disao sporije, ali jače.
U gradu koji se sve češće ponavlja, pet dizajnerica ponovno dokazuje da domaća moda još uvijek ima puls. „Prokletnice vol. 2“ nisu tek modni događaj, nego eksperiment koji preispituje granice između tržišta i ideje, između kupovine i umjetnosti. Nakon što su prošle godine zauzele zagrebačku Klet, ove se jeseni sele u Holographik Space, mjesto koje već ima status točke gdje se energija nezavisne scene pretvara u atmosferu zajedništva i estetike.
Zagreb ovog listopada ponovno postaje epicentar održive mode – 25. i 26. listopada u Studiju Katran održava se popularni Vintage & Preloved Sale, događaj koji okuplja sve ljubitelje mode, retro estetike i jedinstvenih komada. Nakon što je osvojio gradove poput Beča, Berlina i Budimpešte, BeThrifty koncept vraća se u hrvatsku metropolu s tisućama odjevnih predmeta kojima se daje drugi život.
Zima više nije izgovor za odustajanje od stila. Domaći dizajner Aleksandar Šekuljica, poznat po svom perfekcionizmu i osjećaju za detalje, predstavio je novu kolekciju zimskih jakni pod etiketom LEXALEX STUDIO – brendom koji jasno komunicira suvremeni luksuz kroz čistu estetiku i funkcionalan dizajn.
Postoje tenisice koje nisu samo obuća, nego instant statement. One koje istovremeno nude udobnost, prepoznatljiv dizajn i onaj wow-efekt kad ih obujete. Ovaj put izdvajamo tri para koje bismo bez razmišljanja pospremili u svoj ormar – svaki s posebnom estetikom, ali svi s onim kultnim predznakom koji ih čini bezvremenskima.
Jesenska sezona donosi povratak klasike – a kamel torba iz najnovije kolekcije modne kuće Mona je definitivno must-have dodatak koji podiže svaki outfit. Ručno rađena od najkvalitetnije prirodne juneće kože, ova mekana torba odiše luksuzom i bezvremenskom elegancijom, dok bogata tekstura galanterijske kože dodaje sofisticiranu notu svakom stylingu.
Dok sunce još nemilosrdno prži, a misli su nam u lepršavim haljinama i sandalama, modni insajderi već imaju novu opsesiju. Džemper iz najnovije H&M Studio capsule kolekcije postao je IT komad sezone — i to prije nego što su prvi listovi počeli žutjeti.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.