Janica Kostelić i Ana Sršen ambasadorice su nove sezone projekta “Sat za nas”
Allianz Hrvatska, Hrvatski paraolimpijski odbor i Hrvatski olimpijski odbor stavljaju fokus na važnost kvalitetnog provođenja vremena s djecom te jedno od gorućih pitanja današnjeg društva - mentalno zdravlje.
Kao uvod u novu sezonu projekta “Sat za nas”, na panel raspravi su sudjelovale ambasadorice ovog projekta, olimpijka Janica Kostelić i paraolimpijka Ana Sršen, psiholog Centra za zdravlje mladih Daniel Milošević te predsjednica Uprave Allianz Hrvatska, Marijana Jakovac koja je tom prilikom rekla:
“Projektom “Sat za nas” želimo ostaviti dugoročni trag i potaknuti pozitivne promjene u našem društvu. Ove godine fokus smo stavili na mentalno zdravlje roditelja i djece jer su nas nasilni incidenti u školama diljem regije, koji su duboko potresli zajednice, potaknuli da adresiramo upravoovu goruću temu mentalnog zdravlja našeg društva”, naglasila je Jakovac dodavši:
„Mentalno zdravlje jednako je važno kao i fizičko, stoga želimo otvoreno govoriti o izazovima koje djeca, ali i roditelji, svakodnevno proživljavaju. Vrijeme provedeno zajedno najveći je dar koji možemo pružiti jedni drugima, jer su prisutnost i emocionalna bliskost temelj otpornog društva. Allianz ovim projektom želi pokazati da kao kompanija stojimo uz obitelji i zajednicu, ne samo danas, nego i dugoročno“ zaključila je Jakovac.
Na panel raspravi se, među ostalim, moglo čuti kako kvalitetno provedeno vrijeme između roditelja i djece ne igra važnu ulogu samo u razvoju djeteta, već značajno utječe i na mentalno zdravlje cijele obitelji. Mnogostruki su pritisci s kojima se nose roditelji i djeca, a puno naglasaka se stavlja na vanjska postignuća. Upravo je zato prijeko potrebno provođenje kvalitetnog vremena zajedno, zaključio je psiholog Centra za zdravlje mladih Daniel Milošević.
Alarmantne brojke nas pozivaju da nešto hitno promijenimo
Prema Svjetskoj zdravstvenoj organizaciji, jedan od sedam adolescenata u svijetu suočava se s mentalnim poteškoćama, dok u Hrvatskoj oko 44 000 mladih živi s izazovima mentalnog zdravlja. Gotovo polovica roditelja svakodnevno osjeća preplavljenost stresom, a 63% njih vjeruje da ekrani “kradu” smisleno obiteljsko vrijeme.
Janica Kostelić je naglasila, među ostalim, kako djeci treba ponuditi i omogućiti da se bave sportom, kulturom, umjetnošću, ali ih ne treba pretrpati tim aktivnostima već dozvoliti da – djeca budu djeca. Naglasila je kako s njima treba puno razgovarati, pitati kako su i uistinu poslušati odgovor. Osluškivati što žele, čak ih i ponekad ostaviti da imaju mir sami sa sobom, da im bude dosadno, jer i iz dosade, kaže, niknu zanimljive ideje i stvari.
“Meni je jako važno kako počinje dan, želim da imamo 15 minuta ujutro za razgovor, pričanje o tome što smo sanjali, za zagrljaje. Želim da u tom prvom dijelu dana budemo posvećeni jedni drugima, jer znam da će onda i ostatak biti sjajan”, rekla je Kostelić dodavši:
“Iznimno mi je drago biti dio ovog projekta, u kojem zajedno naglašavamo važnost mentalnog zdravlja roditelja i provođenja kvalitetnog vremena s djecom. Užurbani tempo života nam oduzima vrijeme, a najveća greška koju radimo su mobiteli. Imamo ih i “samo pogledamo tko zove”, “samo provjerimo poruku” i onda kvalitetno vrijeme nije ono što bi trebalo biti. Važno je da budemo prisutni u trenutku s našom djecom, makar to bilo 3 minute sada, a 10 minuta kasnije”, zaključila je Kostelić.
Ana Sršen poručila je kako djecu treba naučiti da ne mjere sebe tuđim metrom, nego svojim, dodavši: “U svojoj obitelji ponavljam mantru – ako je mama dobro, svi su dobro. Ako ja ne pokazujem primjerom da brinem za sebe fizički i mentalno, kako da očekujem da djeca čine isto. Mi jako puno idemo na izlete i putovanja, stalno učimo nešto novo i ono najvažnije – stvaramo uspomene”, zaključuje Sršen.
Sat za nas je projekt koji traje cijele godine, od 0 do 24
Na web stranici “Sat za nas” nalaze se brojne konkretne, zabavne i inspirativne ideje, odnosnovideo sadržaji sa savjetima kako provesti kvalitetno i kreativno vrijeme s djecom: od malih kućnih projekata do zabavnih igara na otvorenom. Ovogodišnji su sadržaji nastali u sklopu volonterskih aktivnosti zaposlenika Allianza, uz sudjelovanje Janice Kostelić i Ane Sršen.
Kako bi dodatno potaknuo obitelji na zajedničke aktivnosti, Allianz Hrvatska organizira druženje u parku Maksimir u nedjelju, 21. rujna, s brojim olimpijskim i paraolimpijskim aktivnostima, druženjem s poznatim sportašima i parasportašima te zabavnom potragom za blagom. Pridružite se jer čak 3 obitelji imaju priliku osvojiti put u Gardaland.
Ne zaboravite – kvalitetno vrijeme s djecom nije izbor, već snaga koja cijelu obitelj čini otpornijom i sretnijom.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.