Princeza Peach jedan je od najomiljenijih likova iz franšize Super Mario Bros., koja je nakon megauspješnoga filma ranije ove godine ponovno u fokusu javnosti.
Princeza Peach sljedeće godine dobiva svoju igricu
Među njima je i nova solo igra princeze Peach, koja dolazi gotovo 20 godina nakon izlaska zadnje, Super Princess Peach, koja je izašla za Nintendo DS 2005. godine.
Nintendo još nije otkrio naslov igre ili bilo kakve dodatne detalje u vezi s njom, pa tako niti je li u pitanju nastavak stare igre.
U kratkom teaser traileru, princeza Peach je prikazana kako se bori s neprijateljima dok putuje mračnim gradom, a njezino odredište je osušeno stablo trešnje na kojem mora upotrijebiti svoju magiju kako bi procvjetalo.
Ubrzo nakon toga, odlazi na platformu koja je prenosi na pozornicu, gdje počinje prolaziti kroz transformaciju koja podsjeća na legendarnu seriju Mjesečeva ratnica (Sailor Moon).
Fanove je razveselilo to što se princeza Peach vraća u solo naslovu
Ova je objava oduševila brojne fanove legendarne franšize video igrica.
Tako jedan fan piše: „Danas je moja kći otkrila što znači teaser trailer. Tako je uzbuđena i želi saznati više“.
„Bez teksta sam; ovo je za mene krajnje neočekivano zadovoljstvo i najbolja najava s Directa!“, napisala je oduševljena obožavateljica. „Ovo izgleda odlično, jedva čekam vidjeti još“, rekao je treći fan.
Vijest da dolazi nova igrica o princezi Peach oduševila je fanove.FOTO: Twitter/NintendoAmerica
„Izgleda odlično, pogotovo nakon što sam nedavno pogledao Super Mario Movie“, napisao je četvrti.
Mnogi ljudi pišu kako ih je ova objava vratila u djetinjstvo kada su uživali igrajući Super Princess Peach.
Princeza Peach smatra se jednim od najpoznatijih ženskih likova u povijesti video-igara, a službeno je priznata kao ženski lik koji se pojavio u najvećem broju različitih igrica.
Dio je franšize Super Mario još od njezina samoga početka, igrice Super Mario Bros. iz 1985. U većini igrica nalazi se u ulozi „dame u nevolji“ koju protagonist mora spasiti, ali u mnogima je napredovala do statusa glavnoga lika.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
Xiaomi je nedavno predstavio svoj najnapredniji robotski usisavač Robot Vacuum 5 Pro, inteligentnog kućnog asistenta koji svakodnevno održavanje doma podiže na razinu potpuno nove sofisticiranosti.
Zimski dani imaju neku posebnu čar, onu koja se ne može opisati samo svjetlucavim lampicama i mirisom cimeta. To je čar trenutaka provedenih s ljudima koje volimo, dok zajedno hodamo i istražujemo skrivene kutke gradova ili jednostavno uživamo u prirodi obasjanoj blagim zimskim suncem.
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Advent u Zagrebu i ove godine potvrđuje status jednog od najuzbudljivijih glazbenih programa u regiji. Rijetke su prilike da se karizmatični umjetnici čuju u intimnom, blagdanskom okruženju, a upravo takvo iskustvo priređuje EU Advent. Nakon velikog koncerta u zagrebačkoj Areni, na Europski trg stiže Damir Urban, u petak, 27. prosinca, u ambijent obasjan toplim adventskim svjetlima.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.