Gdje se susreću ljeto, stil i društvene mreže: Istarski getaway koji je okupio top influencere
Kada se spoj istarskog šarma, futurističke tehnologije i kreativne energije najinspirativnijih regionalnih imena dogodi na jednom mjestu – ne nastaje tek još jedan ljetni event, već iskustvo koje se pamti duže od ljeta. Upravo tako izgledala su tri dana čiste lakoće postojanja na Galaxy Unpacked getawayju u San Canzian Village & Hotelu, gdje se luksuz i inovacije susreću s elegancijom prirode – i gdje su svi željeli ostati barem još jedan dan.
U bajkovitom okruženju zelenih brežuljaka i maslinika, s pogledom koji miriši na lavandu, okupili su se digitalni kreatori, glazbenici, modni entuzijasti i tech zaljubljenici iz Hrvatske, Slovenije i Srbije – predvođeni karizmatičnim Slavkom Sobinom. Imena poput Anastasije Grujić, Maše Medvedović, Ivana Lončara, Luke Nižetića, DJ Forore i Emina Vejzović pretvorila su Istru u ljetni epicentar stila i inovacije. Sve ih je povezivala jedna misija: doživjeti prvi – i to u najljepšem mogućem ambijentu – nove Samsung Galaxy Z Fold7 i Z Flip7 pametne telefone.
Već prva večer u restoranu Stara Škola dala je naslutiti da se ne radi o klasičnom predstavljanju noviteta. Fine dining interpretacije istarske kuhinje, ljetni signature kokteli i zvjezdano nebo iznad vinograda savršeno su pratili elegantan ton događanja. Goste su dočekali pažljivo birani darovi – limitirane Amarie marame i majice, kreirane u suradnji s ilustratoricom Petrom Sušić Roje – a atmosferu je dodatno začinila prisutnost modne dizajnerice Anamarije Brkić. Bila je to večer za pamćenje – i savršena uvertira.
Dan nakon, idilična Stancija Baracija postala je kulisa za kulinarski piknik – ali onaj s twistom. Ivan Lončar poveo je radionicu pripreme laganih ljetnih zalogaja, a završni rezultat bio je više od hrane: bilo je to zajedništvo, smijeh i opuštenost uz bazen, začinjeni DJ setom Forore, koja je glazbom doslovno pretvorila popodne u senzualni soundtrack ljeta. “Zaboraviš na sve – kao da plutaš iznad stvarnosti,” moglo se čuti među gostima, dok je sunce zalazilo iza maslina.
I taman kad smo pomislili da je vrhunac već iza nas – došao je Galaxy Unpacked moment. Elegantno sabljanje pjenušca, kolektivni uzdah uz otvaranje kutija i prvi dodiri s najlakšim i najtanjim Galaxy modelima do sada – sve je bilo popraćeno uzbuđenjem koje se osjetilo u zraku. “Zatvorim ga kao nekad, a otvorim kao studio. Ovo nije samo telefon, ovo je moj alat, moj svijet,” komentirala je Maša Medvedović nakon testiranja Galaxy Z Fold7. S druge strane, Luna Valas bila je oduševljena hands-free snimanjem uz podizanje dlana, dok su Luka Nižetić i Matija Cvek kroz smijeh priznali da im je Gemini već napisao refren nove pjesme.
Kao finale – večer pod zvijezdama u San Canzianu, obasjana lampicama, smijehom i elegancijom. Ekskluzivni mini-koncert Matije Cveka, iznenadni duet s Lukom Nižetićem i ples do kasno u noć uz Fororu – sve to činilo je savršenu završnicu. Fotografije koje su nastale izgledaju kao modne kampanje, a snimke – kao da su montirane za glazbeni spot. Možda i jesu. Jer s novim Galaxy uređajima – granice stvaranja više ne postoje.
Ovaj getaway bio je više od putovanja. Bio je to podsjetnik da inovacije mogu biti poetične, da ljeto može biti sofisticirano i da, kad su tehnologija i kreativnost u ravnoteži, svaki trenutak može biti dovoljno lagan da poleti.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.