MONA stiže u Ameriku: Modna elegancija s Balkana osvaja novo tržište
Nakon više od tri desetljeća predanog rada, vrhunske izrade i prepoznatljive estetike, regionalni modni brend MONA službeno je zakoračio na američko tlo. Od 30. lipnja 2025., američkim je kupcima dostupan novi webshop na adresi www.monaonline.com/us, čime je otvoreno novo poglavlje u povijesti jednog od najpoznatijih brendova s ovih prostora.
Dolazak na američko tržište nije samo poslovni potez – to je simboličan trenutak za modnu scenu jugoistočne Europe. MONA, koja je desetljećima gradila svoj identitet na kvalitetnoj kožnoj konfekciji, elegantnim siluetama i bezvremenskom dizajnu, sada svoju priču nosi preko Atlantika. Odluka o širenju dolazi kao logičan korak nakon niza godina prepoznatljivosti među publikom koja cijeni sofisticiranost, preciznu izradu i stil koji ne podliježe sezonskim trendovima.
U Americi ih već čeka brojna publika – kako američki ljubitelji europskog dizajna, tako i brojne obitelji s Balkana koje žive i rade u SAD-u, a koje godinama ostaju lojalne autentičnim brendovima iz svoje regije. MONA sada toj publici nudi izravan pristup selekciji najtraženijih komada – od elegantnih kožnih jakni do prepoznatljivih torbi i modnih dodataka – bez carina i dugih čekanja.
Ono što MONU izdvaja na tržištu jest spoj tradicije i suvremenosti: brend koji ne zaboravlja svoje korijene, ali istovremeno razumije modernu ženu – poslovnu, aktivnu, odvažnu. S istančanim osjećajem za detalj, kroj i materijal, MONA je kroz godine izgradila status sinonima za sigurnost, stil i kvalitetu – vrijednosti koje su univerzalne, bez obzira na zemljopisne granice.
Ulazak na američko tržište potvrda je da moda s karakterom i jasnom vizijom može pronaći svoje mjesto i izvan regije. MONA ne pretendira biti samo još jedan brend na američkom tržištu – njezin je cilj ponuditi drugačiju priču. Priču o stilu koji traje, o eleganciji koja ne poznaje granice i o ženama koje znaju što žele.
Otvaranjem webshopa u SAD-u MONA potvrđuje ono što njezini klijenti znaju već godinama: da kvaliteta nikada ne izlazi iz mode, i da su autentičnost i dosljednost ono što se najviše cijeni – čak i na najzahtjevnijem svjetskom tržištu.
Sada, kada MONA ulazi u novu fazu svog razvoja, jedno je sigurno – modni svijet je upravo postao malo bogatiji, a američka publika dobila je priliku upoznati brend koji je već desetljećima sinonim za eleganciju na Balkanu.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.