Ritam koji budi savjest: Tacoor novim spotom “Kud si poš’o” pleše na rubu sukoba i mira
U vremenu kad su nam svakodnevne slike nasilja postale gotovo banalne, a unutarnji mir luksuz rezerviran za rijetke, istarski glazbeni kolektiv Tacoor odlučio je stvari nazvati pravim imenom – ali u svom prepoznatljivom stilu: kroz groove, kroz stih, kroz pokret.
Novi videospot za pjesmu “Kud si poš’o” nije samo još jedna glazbena razglednica iz njihova žanrovski slobodnog svijeta. To je vizualno snažna, emotivno nabijena priča koja postavlja pitanje koje se, u ovom ili onom obliku, provlači kroz sve nas: kamo ideš kad ideš protiv sebe, protiv drugoga, protiv smisla?
Glazba Tacoor kolektiva već godinama izaziva i budi. Njihov aktualni album “Ćemo ben”, kojim plove kroz funk, jazz, hip-hop i nešto što je samo njihovo, već je prepoznat kao rijedak dragulj domaće alternativne scene. Svaki spot s ovog albuma pažljivo je oblikovan, i “Kud si poš’o” – jedanaesti po redu – ide korak dalje.
Režiju potpisuje Luka Bešlić, a lokacije snimanja – legendarni riječki Palach i porečki Byblos – dodatno učvršćuju narativ o kontrastima. Urbanost i intima, prošlost i sadašnjost, ples i sukob – sve se u ovom videu prepliće kroz tri glavna lika, koje tumače Alen Lorenzin, Ivan Dragnić i Ivan Laus. I dok njihovi putevi plešu između tame i svjetla, publika ostaje s pitanjem: Što je jače – udarac ili pogled?
Estetika videa, ritmička montaža, ali i suptilne simbolike upisane u svaku scenu, podsjećaju nas da je glazba i dalje moćan alat društvene refleksije. Tacoor to zna. I ne boji se reći. Ili odsvirati. Ili prikazati.
Jer njihov svijet nije bijeg od stvarnosti, već poziv da je prepoznamo i proživimo – drugačije, dublje, hrabrije.
Spot “Kud si poš’o” nije tu da vam uljepša dan – nego da vas, možda, malo prodrma. U ritmu koji ne zaboravlja ni srce ni um. A bend, kao i uvijek, poručuje:
“Ćemo ben ide dalje, a s njim i mi.”
I možda je upravo to sve što trebamo – ritam koji nas vodi naprijed, ali budne.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.